MY SOLEMATE

IMG_0681-2

God tirsdag ♥ Jeg skrev i forrige uke at jeg hadde startet å bruke Gel Activ innleggssåle fra Scholl. Nå har jeg brukt sålen i en knapp måned, og jeg tenkte å tipse om de igjen. Jeg får ofte veldig vondt i ryggen når jeg går lenge eller står stille, og det er jo absolutt ingen hemmelighet at skoene vi bruker i dag ikke akkurat er snill mot verken bena eller ryggen. Iallfall ikke skoene jeg bruker, haha!
Om noen kanskje misforsto meg i forrige innlegg så tenkte jeg å oppklare nå. Mange tror kanskje man bare kan bruke innleggssålen i ett par sko, og at man må kjøpe flere etter hvor mange par man liker å variere med. Det er helt feil! Når du først har tilpasset sålen etter din fot er det bare å variere den i så mange sko du ønsker 🙂 Du legger enkelt og greit sålen ned i skoen, og den sitter ikke fast med lim eller noe sånt. Under ser du de fire parene jeg bruker mest i hverdagen, og jeg bruker Scholl Gel Activ Everyday i alle sammen.

IMG_1249 kopi-2

IMG_1254 kopi-2

IMG_1267 kopi-2

Smart, eller hva? 😉 Bena og ryggen skal man jo ha hele livet, og jeg er dessverre ingen person som liker å bruke de “beste” skoene for noen av delene. Om du sliter med ryggen slik som meg, eller rett og slett vil forebygge fremtidig slitasje anbefaler jeg virkelig disse innleggssålene! Som jeg skrev i dette innlegget kommer en liten bruksanvisning og hva det er godt for her:

Slik gjør du det:

• Klipp sålen med en saks i henhold til hvilken skostørrelse du har (det er merket på sålen)
• Gjerne fjern den sålen du allerede har i skoen hvis det er mulig
•Legg GelActiv ned i skoen med det myke gelépartiet (blå og gult) vendt ned

Everyday (sålen jeg bruker):

• Tilpasset vanlig hverdagsaktivitet
• Passer for pensko, fritidssko, vanlig sko, boots og arbeidssko
• Den faste gule geléen støtter føttenes bue og hæl i det foten treffer bakken
• Den mer myke blå geléen tar imot støt

IMG_0622-2

Jeg bruker sålen Scholl Gel Activ Everyday, men det finnes også Work og Sport. Om du skal gå til anskaffelse av en slik innleggssåle anbefaler jeg deg å velge den som passer din livsstil best. Jeg kom fram til at Everyday er den sålen som passer best til min hverdag 🙂
Om du ønsker å lese mer om Scholl Gel Activ Everyday eller en av de andre variantene, klikk deg inn på siden til Apotek 1 her ♥

KONKURRANSE!  Nå kan du vinne hele kolleksjonen av GelActiv- innleggssåler, sammen med hele pedikyr-serien fra Scholl Velvet Smooth: Soothing Foot Soak, Intensive Serum, Moisturizer, Nourishing Night Cream.  Legg igjen en kommentar med mailen din om du ønsker å vinne 😀

#SchollSolemate #JuliaNylandSolemate

 

33 kommentarer
    1. Hadde vært perfekt og vunnet slår, skal tilbake i butikkjobb nå, etter endt mammapermisjon, vet at bena mine kommer til og skrike etter et par såler!

    2. Skulle gjerne fått prøvd disse sålene! Jeg jobber som butikksjef i Bianco og bruker nok ikke akkurat de beste skoene for ryggen når jeg står på jobb 🙂

    3. Hadde passet perfekt med disse! Står på hardt betong gulv hver dag, og har vondt i både ben og rygg de siste timene av vakten.

    4. Jaa, disse skulle jeg gjerne likt å prøvd! 😀 Får ofte vondt i bena jeg også av å jobbe på betonggulv i butikken!

    5. Flott konkurranse, Julia! Bena mine og jeg vil veldig gjerne vinne – så da er det vel bare å slenge seg på 🙂

    6. Hadde vært supert å vinne disse, da jeg sliter med beinhinnebetennelse i leggene, og heller ikke bruker de beste skoene for beina sånn som deg 🙂

    7. Hadde vært supert å vinne sålene! Jobber på et avlastningssenter for barn og der er det ikke akkurat mye tid til å sitte..

      Også lurte jeg på hvordan sålene er ift sko med spiss tupp? ☺

    8. såå fine sko da! kunne du ha lagt ut et nytt innlegg der du skriver hvor du har kjøpt dem? likte absolutt alle

    9. Veldig lyst til å vinne! Jobber i helsevesenet og der er det mye tunge løft og stell, og lange vakter på hardt gulv. Hadde passet meg og helsen min ypperlig 🙂

    10. Hadde vært perfekt å vunnet slike såler, da jeg sliter veldig med å finne sko som ikke fører til vonde føtter etter en lang dag på farta.

    11. Jeg har osteoporose i en alder av 23 og kunne virkelig trengt slike såler. Jeg sliter mye med leggkramper og vonde knær og er helt avhengig av godt skotøy – særlig fordi jeg går på hardt gulv når jeg er på jobb…

    12. Hadde vært veldig flott å vunnet. Har i et år slitt med to tær som er vonde innimellom, og da går det så og si bare i joggesko. Hadde vært fint å kunne gå i litt andre sko også 🙂

    13. Åhh, dette høres helt perfekt ut! Har alltid vært betatt av fine sko, men aldri brydd med hvor gode de egentlig skal være på. Og samme med treningssko, men dessverre dårlige sko har gått ut over ryggen og ankelen ;/ Veldig lyst til å vinne!

    14. Jeg har veldig lyst til å vinne et par såler! Gode å ha når man går mye i løpet av en arbeidsdag 🙂

    15. Å, jeg vil gjerne vinne! Løper opp og ned trapper i hjemmesykepleien, så ekstra såler er sikkert ikke dumt – å vinne dette kommer godt med for en student 🙂

    16. Ååh, hadde vært fantastisk å vinne dette! Kjøpte akkurat nye høstsko som jeg håpte på var gode å gå i – men der bommet jeg skikkelig. En kombinasjon av dette og at jeg er fattig student er ikke så gøy! Hehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg