MY OFFICE

IMG_6094-2

En liten pose i det skitne speilet fra kontorpulten min! Jeg er helt elendig til å vaske speil. Dere har jo sett de i leiligheten min? Krise! Jeg prøver så godt jeg kan hver gang, men likevel ender det alltid opp med skjolder. Jeg skal seriøst google “how to clean a mirror”, og lære meg det én gang for alle. Nå er jeg faktisk 23 år å burde kunne slike ting.
I dag tenkte jeg å vise frem “kontoret” mitt! Fremover kommer jeg til å ha som regel at jeg kun skal jobbe mens jeg er her, og at leiligheten skal være et fristed. Kanskje vanskelig å gjennomføre, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Derfor har jeg gjort det litt ekstra koselig her i dag (les: jeg satt inn en plante). Vi har jo et gigantisk lager bak butikken på over 80 kvadratmeter, så her har dere min lille kontorpult. Omtrent alt interiøret selger vi på Janne & Julia, jeg linker til alt nederst i innlegget 🙂

IMG_6064-2IMG_6067-2IMG_6068-2IMG_6074-2IMG_6083-2  IMG_6096-2IMG_6108-2

Magasinholder HER / Planteholder i gull HER / Blyantholder HER / Plant stand HER / Planteboks HER / Speilet er fra IKEA

Nå sitter jeg er med dagens dilemma; hva jeg skal ha til middag. Om jeg skal tenke på det jeg allerede har i kjøleskapet står valget mellom speltlompepizza og fajitas. Førstnevnte er jo så enkelt å lage, mens jeg craver likevel fajitas. Problemet er bare at det er litt kjipt å lage det til seg selv? Kanskje jeg må invitere noen på middagsbesøk, for femte kveld på rad. Hmm, vi får se. Akkurat nå frister det mest å være alene, drikke julebrus å sette på en serie. Hihi.
4 kommentarer
    1. Hei!
      Tips; bruk en fuktig mikroklut med for eksempel glinz – velegnet for speil- tørk over og når du er ferdig med dette. Tar du fram det magiske kaffefilteret – deretter tørker du over speilet med dette og wolahhhh ikke en eneste stripe å se!
      Ha en super dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg