møte og shoppingdag

God morgen, flotte mennesker! Jeg har vært våken siden klokken syv, og tenkte at jeg trengte såpass god tid siden jeg skal i ett møte 10.30. Ehm, det gjorde jeg altså ikke. Nå har jeg dusjet, tatt hårkur, lagt med skikkelig frokost, ordnet meg, gått tur med Zara –  og enda er det over en time igjen.. Kanskje like så greit at jeg har god tid, for jeg vet enda ikke hva jeg skal ha på meg. Sitter bokstavelig talt oppi kofferten min, og er egentlig bare oppgitt. Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarer å rote så mye!!  Jeg måtte sove i leiligheten til Torild og Julie i natt også, siden jeg rett og slett ikke maktet å starte utpakkingen av min nye leilighet. De er så utrolig snille som lar meg være her!! Settes utrolig stor pris på <3 Sitter her enda i joggisen, jeg. Ååå. Hater å finne noe å ha på meg, iallefall nå som alt er så kaotisk.. Etter møtet skal jeg rett på Ikea for å handle inn litt møbler. Gleder meg! Jeg elsker nye ting til leiligheten. åh, lykke!! Har dere noen spennede planer i dag? Dere er kanskje på fjellet i påsken? Må si jeg misunner dere, for påsken min består bare av flyttekaos! Nei, jeg får finne noe å ha på meg før jeg fyker avgårde til Bogstadveien. Ha en fin tirsdag alle! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg