moro kveld på åpningsfest

Hei dere! Nettopp kommet hjem fra jobb, sliten som pokker. Dere vet hva man sier – helt om natten, helt om dagen? Den beskrivelsen passer meg perfekt nå! Det ble veldig sent i går, men klokken åtte sto jeg klar til jobb. Skulle bare mangle. I går var det virkelig moro. Koste oss på jentevors før vi tok turen til åpningsfesten av vinteruka 2013, et arrangement høyskolen i Molde arrangerer. Utrolig moro at det først skjer noe i denne byen! I dag skulle vi egentlig ut igjen, men jeg tror faktisk jeg må stå over, og lade opp til barhoppingen som skjer i morgen. Burger King og en film frister mer altså.  Finner ikke igjen kameraladeren min, så tror jeg må gå på leteaksjon etterpå. Blir jo så dårlige bilder med iPhone. Men det får holde i dette innlegget. 
Hjelp. Ser jo ut som om jeg har lyst til å spise dere i et stort glefs. 

Nå er det middagstid her, før jeg skal til en venninne etterpå. Gleder meg som en gal til å slappe av altså! Som dere sikkert ser ble det et antrekkbytte i går. Jeg og Gunhild byttet like så greit det vi hadde på oss, nettopp fordi vi likte hverandres overdeler bedre. Hahaha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg