MORNING WALK

Image and video hosting by TinyPic

Headed to the office!

I disse dager er det virkelig en fryd å spasere bort til kontoret om morgenen. Morgenstresset blandt befolkningen er også tydelig redusert i forhold til vinterhalvåret. Man kan liksom gå i et normalt tempo, uten å bli irritert på alle rundt seg som dulter borti med paraplyer eller går med hetta så langt ned i fjeset at man såvidt ser øynene. Jeg skal iallfall nyte dette så lenge det lar seg gjøre, for jeg vet at høsten og regnet som følger med kommer fort nok.

Jeg håper virkelig denne mandagen blir fin. Uten at jeg skal gå for mye inn i detalj har det vært en litt småkjip helg. Ingen store greier, men iblant er rett og slett ikke humøret på topp. Det er vel sånn at man ikke kan smile fra øre til øre hele tiden, selv om man helst vil det. I kveld skal jeg faktisk avgårde for å se på fotball! Sverige spiller og da må  man selvfølgelig støtte sin svenske kjæreste 😉 I Bergen har de et helt fantastisk arrangement som heter fotballfesten der man kan se alle kampene på storskjerm med servering av både mat og drikke. Det er over 4000 sitteplasser også, bra initiativ!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Jakke – HM / BukseHER / SkoHER

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer på hvilken størrelse du har i buksa? 🙂 Er ganske lik som deg og likte den supergodt:D Ser den er på tilbud også!

    2. Hei! Random spørsmål, men hvor i Bergen er dette?? Haha bor her men har aldri sett denne “plassen” før. Takk for svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg