MORGENPRAT

IMG_0065-2

Ahhh, morgener som dette skal jeg aldri ta for gitt igjen! Etter at hverdagen min har blitt så hektisk klarer jeg ikke helt å beskrive hvor mye jeg setter pris på søndager. Da jeg våknet var klokken godt over ti, men dette er den dagen i uken der jeg har hvilepuls uansett hva klokken er, og trenger ikke stresse med noe som helst. Jeg ligger faktisk enda i sengen, med en halvspist toast ved siden av meg som jeg lagde til frokost, SATC på skjermen og en litt desperat Zara som vil spise matrestene mine men vet hun ikke får lov. Hun står liksom bare å glor på meg, så på fatet, så på meg, så på fatet……..og det fortsetter. Haha! Jeg får vel gå ut på tur med henne snart også, slik at hun kan spise sin egen frokost. Jeg bruker nemlig alltid å lufte henne før hun får mat om morgenen. Vet ikke hvorfor, det har vel bare blitt slik med årene.

IMG_0082-2IMG_0071 kopi-2  IMG_0093-2

Mitt todelte chillesett finner du forresten her ♥

Kvelden i går var forresten utrolig gøy! Vi startet først i leiligheten min, før vi dro videre på nyåpningen av Ricks som er et utested i Bergen. Der var det så sykt mange mennesker at man virkelig fikk sette sin personal space på prøve, og jeg har nok aldri klemt så mange mennesker ufrivillig i hele mitt liv. Vi dro derfor videre på Jacob Aall, der det egentlig var like mange mennesker men større plass. Der koste vi oss helt til det stengte, og alt i alt var det en vellykket kveld! Haha, dere skulle sett meg da jeg skulle hjem forresten. Alle vennene mine hadde dratt hver til sitt, mens jeg og Mccern-posten min skulle finne oss en taxi hjem. Dessverre var taxikøen så syyykt lang, så jeg gikk for å ta bybanen i stedet. Dessverre gikk ikke den før om 20 minutter, så jeg gikk tilbake på taxiholdeplassen bare for å finne en enda lengre kø. På dette tidspunktet regnet det som bare pokker ute, jeg var kliss våt og hadde chicken nuggets hengende ut av hver munnvike. Jeg innså at det var håpløst å vente på en taxi, så jeg gikk tilbake for å ta bybanen. Jeg har aldri følt meg så stygg og ekkel i hele mitt liv, med regnvått hår og ketchup i hele trynet. Jeg la meg vel ikke før klokken fem, så det var ekstra digg å sove lenge i dag kan man si. Hihi! Nei, nok skravling fra meg. Nå skal jeg fortsette mit SATC-maraton. Uken som gikk kommer senere 😀

7 kommentarer
    1. Hahaha, for en fet kveld. Eller det hørtes ikke såå fett ut på slutten der, men macer’n er best. ååh, sånne kvelder/netter er egentlig de beste. Får komme meg ut neste sommer 😀

    2. Tips for å slippe taxikø: gå over høyden og prai en taxi på broen! Aldri kø og masse taxier som er påvei tilbake til byn;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg