MORGENPILATES I STUEN

God morgen! Okei, ikke for å skryte altså, meeeen… Dagen i går ble akkurat som planlagt! Det er så typisk at man liksom setter opp den perfekte dagen der man skal rekke over alt, men utsetter noen ting til dagen etter. I går fikk jeg gjort alt jeg ville pluss litt til, og jeg er så happyyy! Det eneste jeg kan sette fingeren på et matinntaket med godteri og en gigantisk kveldsmat med noen venninner – men jeg sier meg ganske så fornøyd likevel. I dag sto jeg opp klokken syv for å trene en time pilates i stuen, fant en bra film på youtube som er perfekt å trene til! Du finner den her.

HAHA forresten, hvor flink-pike er ikke teksten over? Velkommen til meg og mitt perfekte liv liksom. Det skal sies at hver dag dessverre ikke har vært sånn, likevel håper jeg å fortsette den gode trenden. Under finner dere litt detaljebilder fra de siste ukene. Er alt for dårlig til å poste de, er det noe av interesse?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_3151-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Hei flotte Julia. Jeg bare lurte på hvor den øverste jakken er fra og om du har link til den? (Du har sikkert skrevet der før, men jeg fant det ikke)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg