morgenluksus

God morgen! I dag starter jeg ikke før ni på jobb, og det er rett luksus for meg som er vandt med å starte syv eller åtte. Har allerede vært våken en liten stund, spist god frokost, og startet å pakke litt smått til helgen. På lørdag flytter jeg (noe jeg sikkert har sagt en milliard ganger), og jeg gleder meg som en gal! Er så sykt mye å fikse før jeg reiser, og jeg har ikke startet engang. Huff, det er så typisk meg. Få fingern ut av ræva liksom.  Senere i dag skal jeg på middag til bestemor rett etter jobb, før jeg skal hente noen møbler som går ned med flyttelasset i helgen. Pappa skal kjøre bil, mens jeg skal fly. Jeg har ikke tålmodighet til å kjøre bil, virkelig. Turen tar bare seks/syv timer, men det er seks/syv timer jeg ikke har. Dessuten skal pappa besøke en venninne i Asker, så kjøreturen hans blir ikke forgjeves.
Hahahha, holdt på å le meg ihjel av Zara på dette bildet! Vaktbikkja si da vettu. Var litt skumle de selvutløser-lydene. Håper alle får en strålende dag, men sola høyt på himmelen! Her er været fantastisk, og jeg gleder meg til å dra på jobb om noen få strakser. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg