morgenhjørnet

God morgen! Her sitter jeg i mitt lille hjørne å sminker meg for dagen. Har lagt en liten morgenkrok som er perfekt nå på vinteren. Jeg sitter på en sauefell med varmeovnene rett under som koker mot meg. Det verste jeg vet er å fryse på morgenen, og siden jeg ikke vet hvordan man skrur på varmekablene på badet er dette den perfekte løsningen. Akkurat likedann er det etter jeg har dusjet. Jeg hiver på meg håndkleet og springer ut på stua for å sitte på saueskinnet mitt. Små gleder i hverdagen, eller hva?  I dag sto jeg faktisk opp ved første alarm, noe som skjer sånn cirka….aldri. Slumring er den mest fantastiske oppfinnelsen i verden! 


I dag er jeg forresten helt latterlig trøtt. Pleier alltid å våkne når jeg først kommer meg opp av senga, men ikke i dag.. Kjenner at jeg er sliten etter treningen i går, og at jeg helst burde lagt meg et par timer tidligere i natt. Tv serier ødelegger alt som kalles for leggerutiner, og jeg kan ligge våken til langt på natt bare fordi jeg skal se “””””””én”””””””” episode til.. Typisk meg. Eller skal jeg si typisk vår generasjon? Ha en flott torsdag dere! Nå er det bare to dager igjen til helg 😀 Woho!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg