ON MONDAYS WE WEAR BLACK

JAKKE – MOSS COPENHAGEN HER / GENSER – NLY HER / SKINNTIGHTS – VERO MODA HER / BOOTS – NLY HER / SUNNIES – QUAY HER

Nå la jeg nettopp ut et bilde på instagram og holdt på å skrive “on mondays I always wear black”, men så innså jeg hvor teit det var og tok en emoji i stedet. Jeg bruker jo svart hver eneste dag. Neida. Men seriøst, jeg er helt elendig til å komme på bildetekst, og skriver bare mye meningsløst for å virke kulere enn det jeg er. Livet med sosiale medier som jobb ass. Kanskje jeg burde kurses litt.

Nok en mandag er over, og godt er det! Min dag har ikke vært spennende i det hele tatt egentlig. Legge inn varer på nettbutikken, vippetime, bloggjobb og mandagsmøte med gjengen i butikken. Når jeg kom hjem hadde jeg heller ingen mat i kjøleskapet, og siden jeg har klart å rote bort bankkortet mitt kunne jeg ikke dra på butikken heller. Så akkurat nå er jeg dritsulten, og skal faktisk legge meg for å glemme hvor sulten jeg er. Haha!

 

Her har dere dagens fargeglade antrekk! Alle klærne er nye, og jeg tenkte faktisk å vise dere min siste shopping i morgen. Genseren er så syyyyykt kul, men det kommer dessverre ikke så godt frem på bildene. Jeg elsker høsten! Mye gøyere å kle seg enn på sommeren. Men det skal sies at det har vært over 20 grader i Bergen i dag, så jeg har ikke fryst for å si det mildt.. Eller jo, frøys faktisk da jeg satt på møtet med gjengen i sta. Janne har nemlig skrudd ned varmekablene på lageret, så det var helt forjævlig kaldt der inne. Da kom det godt med at man hadde på seg pelsjakken sin 😉

 

JAKKE – MOSS COPENHAGEN HER / GENSER – NLY HER / SKINNTIGHTS – VERO MODA HER / BOOTS – NLY HER / SUNNIES – QUAY HER

Så ja, god natt da dere! Ja, jeg vet at klokken bare er kvart over ni og at det er krise at en ung kvinne i starten av 20 årene legger seg så tidlig. Men, det har vært en lang dag og jeg har gledet meg til å legge meg helt siden jeg sto opp. Haha! Sov godt ladies ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg