MONDAY BREKKIE

(Sponset opphold)

IMG_6641-2IMG_6638-2IMG_6645-2IMG_6652-2IMG_6654-2IMG_6655-2IMG_6656-2IMG_6660-2

Ganske digg å starte dagen som dette, eller hva? Dette er andre gang vi bor på Scandic Byparken, og et stort høydepunkt her er definitivt frokosten. Her har du virkelig alt du kan tenke deg! Jeg har en eller annen rar hotelltradisjon, og det er at jeg alltid spiser en skive med syltetøy til dessert etter frokosten. Uansett hvor mett jeg er, så skal jeg på liv og død alltid spise den skiva! Haha, jeg aner ikke hva det kommer av siden det ikke er den mest spennende desserten. Uansett! Nå skal jeg jobbe fra hotellrommet frem til utsjekk, prøver virkelig å nyte de siste timene her før det er tilbake til hverdagen.

Jeg er utrolig glad vi valgte å bo her i helgen, det gjorde valentinesdagen enda mer spesiell ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg