MOLDENSER I LYKKERUS

WOHOOO!! Det er en stykk lykkelig Moldenser som tripper rundt i leiligheten sin på Majorstuen i dag! Kofferten er pakket, og jeg er så klar til å ta ferie! Første stopp: BERGEN!  Egentlig skulle jeg sove hos Birte fra i dag til i morgen, men siden hun må jobbe drar jeg rett til kjæresten i stedet – noe som skapte et helvetes til morgenstress for meg. Om jeg skal til en venninne trenger jeg liksom bare slenge håret i en hestehale og komme meg avgårde, men siden jeg skal rett til Kristoffer så måtte jeg jo stå opp for å dusje, barbere meg fra topp til tå, føne/rette håret, finne noe annet å ha på meg enn joggeklær og sminke meg litt finere enn normalt. Nå burde jeg være fornøyd altså, han skulle bare visst hvordan det er å være jente!!   Akkurat nå er jeg så gira (eller stressa) at jeg ikke klarer å skrive noe særlig. Det er så digg at det endelig er onsdag, og jeg er så full av glede! 
Hvor ideen å sitte på kofferten kom fra aner jeg ikke. Men jeg ser jo nå at det ser jævla dumt ut. 

Har forhåndsskrevet et innlegg som kommer mens jeg er på flyet, ellers så snakkes vi fra Bergen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg