MOLDEMOLDEMOLDE

Da var helgen over, og jeg er tilbake igjen på bloggen. Herregud for en helg det har vært, eller for en uke det var! Det startet med venninnebesøk, deretter kom kjæresten for så at Molde ble norgesmestere i fotball. Jeg er så takknemlig for alt som har skjedd forrige uken, og jeg er virkelig en veldig heldig jente. Cupfinalen i går var jo bare helt fantastisk, og det var så spennende at jeg holdt på å besvime der jeg satt. HEIA MOLDE!  Etter kampen dro bl.annet jeg og kjæresten min med broren hannes og en venninne til Trancher, som er en resturant på Løkka for å spise middag. De har helt fantastisk mat, service og alt er helt perfekt der. En deilig avslutning på helgen. Merker at det har vært litt for mye alkohol kombinert med litt for lite søvn, så jeg er helt kake i dag. Kjæresten dro i dag tidlig hjem til Bergen, og det er kjempetrist å våkne opp uten han.. Vi sees vel igjen på fredag, så det er heldigvis ikke alt for lenge til ♥  Nå må jeg prøve å starte uken på en bra måte, selvom jeg er litt redusert. Det får bare være altså! Solen stråler i Oslo i dag, og det er ingen grunn til å kaste bort hele denne dagen. Ha en fin dag, så blogges vi i ettermiddag! 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg