MOLDEJAZZ

IMG_9756-2IMG_9831-2IMG_9829-2

Hei hei ♥ Akkurat nå sitter det en ekstremt solbrent Julia å oppdaterer dere. “Jeg blir ikke solbrent!” er en løgn jeg har fortalt meg selv i flere år. I går da vi skulle på stranden var jeg fremdeles overbevist om at jeg kun trengte solkrem i ansiktet, og at kroppen ikke ville bli rød men solbrun. Hah, der tok jeg feil gitt! Da vi kom hjem oppdaget jeg først det syke bikiniskillet jeg hadde fått, og tenkte “oh yeees dette var en bra soldag!”. En halvtime senere så jeg meg i speilet igjen og jeg oppdaget at jeg var rød. Ikke litt rød, men rød som en flaske Idun ketsjup. Det er så vondt at jeg ikke kan beskrive det engang! Fra nå av lover jeg å bruke solkrem.

Men, nok om det. Kamera har vært litt glemt disse dagene fordi vi har kost oss sånn. Det er så deilig å være hjemme i Molde, tilbringe tid med familie, venner og bare slappe av ♥ Dette er jo kanskje den eneste ferien jeg kan tillate meg selv i sommer, så jeg får gjøre det beste ut av den! I dag kommer også Glenn til Molde og skal bo hos oss frem til søndag. Jeg gleder meg sånn til å se bestisen min igjen, og ikke minst ta en fest med han både i kveld og i morgen. Jeg skal også få prøve å tatt noen skikkelige bloggbilder disse dagene slik at jeg får oppdatert skikkelig!

 

3 kommentarer
    1. Om du vil ha hudkreft er det bare å sole seg uten solkrem 😉 Det kan hende du blir fortere brun uten å bruke solkrem, men du får fortere rynker, hudkreft og fargen du får holder ikke like lenge.. Enjoy jazzen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg