MOLDE <3

Da var jeg vel plantet i sengen min hjemme i Molde, og jeg kunne ikke hatt det bedre! Jeg ble hentet av en venninne på flyplassen, og vi dro hjem til henne for å slappe av og lage oss en deilig middag. Kom ikke hjem til mamma før i ti tiden, og siden da har jeg egentlig bare spist og kost meg på sofaen. Slik som jeg alltid gjør når jeg er hjemme.. Har også nettshoppet litt på boozt, siden de har salg nå! Alle varene under fikk jeg for litt over 1500 kroner bare, og jeg har jo bestilt så mye fint? Siden jeg var så fornøyd sist gang jeg bestilte derfra, så føler jeg meg sikker på at jeg blir like fornøyd nå. Det beste av alt er jo at pakken kommer på døren bare to dager etter bestilling 🙂 
1. Wardrobe – nå på 70%(!!) avslag HER. Tenk så utrolig fin til vinteren med en hvit strikkagenser under. Ah! Fargen er dusere i virkeligheten.
2. Beanie til bare 79 kroner HER, så hot nå til høsten! 
3. Servietter fra DAY HER.
4. Armygrønn jakke som er et must nå i høst til bare 280 kroner HER. Jeg vil ha den stor, og bestilte den i str 40.
5. Slike converse har jeg letet forever etter, endelig fant jeg de! HER
6. Deilig og småsexy nattshorts HER.

Dette fikk jeg klikket meg hjem i dag. Noe dere likte?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg