MODERAT TRENING

snappps

· SNAPCHAT – JULIANYLAND ·

Hola, god tirsdag! Her har dere en solid dose snapoppdateringe fra meg. Jeg var kanskje litt vel overivrig i helgen, men sånn er det når man har det gøy. Hihi! Jeg vet ikke hvem disse oppdateringene er gøyest for, meg eller dere.. Likevel klarer jeg ikke la være når det skjer så mye moro. Hihi.
I dag står jeg på gulvet på Janne & Julia, noe som er superdeilig etter typ elleve timer på kontoret i går. Da jeg gikk hjem hadde jeg så vondt i ræva at man skulle trodd jeg hadde blitt slått med en stekepanne gjentatte ganger. Det skal med andre ord bli utrolig deilig å bevege seg litt i dag. Jeg har jo ikke trent på år og dag, noe jeg absolutt burde starte med igjen. I går da jeg var på Wah Wah i går måtte jeg fylle ut et skjema som man nesten alltid må om man skal ha behandlinger på spa. Det ene spørsmålet var “hvor mye trener du?”, der svaralternativene var 1. trener regelmessig, 2. moderat trening (turgåing ol) og 3. lite aktiv. Jeg løy å skrev at jeg var en moderat trener, selvom det absolutt ikke er sant ved mindre man regner med dansingen på lørdagsnatta. Haha! Ellers har jeg ikke så mye mer spennende å komme med, vi snakkes senere ♥ Ha en fin dag!
3 kommentarer
    1. Hvor er den “bikerjakken” med sånn pelsaktig inni fra? Den sorte du hadde på snap idag 🙂 du er gorgeouuuus

    2. Hei!
      Synes du ser amazing ut! skal innrømme at jeg ble litt “oi, har hun blitt tynnere”, men du ser jo fortsatt amazing ut fordi du IKKE ser sykelig tynn ut! Du ser utrolig bra ut nå og det har du alltid gjort <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg