møbler; check!

Åh, nå er jeg sliten altså. Ikea er ikke bare bare, iallefall ikke når flatpakkene veier opp mot 50 kilo! Nå har jeg og Lars handlet inn det meste jeg trenger til leiligheten, og vi har til og med bært alt opp til fjerde etasje der jeg bor. Nå skal jeg ta meg en velfortjent pause, før det blir å skru opp møblene senere i kveld.  Solen skinner over Oslo i dag, og jeg kunne egentlig ikke bedd om en deiligere påskeferie! Selvom jeg tilbringer meg mellom bygninger og fortauskanter, i stedet for fjell og skibakker – må jeg si jeg koser meg likevel. 
Herreguuuud, den øverste flatpakken på trallen var så sykt tung. Vi brukte sikkert en halvtime på å få den opp trappene hos meg.  Jeg elsker Ikea altså, men nå skal jeg ikke dit igjen før jeg er 40. Minst. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg