mobilblogg: kosekveld

Hei dere! Glemte selvfølgelig igjen mace hos Torild i går kveld etter sleepoveren. Typisk meg. Skal sove der i natt også, så da blir det skikkelig blogging. Jeg har forresten klipt meg. Kort! Tok noen bilder i sta som jeg kommer til å poste. Akkurat nå ligger jeg med noen venninner og venter på at taper-paradise skal starte. Hater egentlig det programmet, men klarer ikke være å se det likevel. Jeg får bare så innmari vondt av de, og alt det tåpelige de gjør. Tenk så sykt fyllenerver de har da! Kjip as.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg