MITT NYE HÅR!

(sponset behandling)

Som jeg skrev på bloggen tidligere i år har jeg gått igjennom en periode der jeg har mistet mye år. Dette skjer tydeligvis hvert 7. år har jeg forstått. Jeg gruer meg allerede til jeg er 29, og dette kommer til å skje igjen.. Men! Forhåpentligvis er jeg ferdig med denne runden, og i dag satt jeg meg i frisørstolen for å gjøre noe med problemet.

Image and video hosting by TinyPic

Man ser det kanskje ikke så godt på bildene over, men jeg har faktisk klippet 7-8 cm av håret mitt. Helt crazy spør du meg! Jeg har vært supernazi de siste gangene jeg har klipt meg, og sagt at alt over 2cm er ulovlig å fjerne. Nå har jeg derimot klippet alt av slitte tupper, og jeg kan ikke huske sist håret mitt var så sunt som nå. Det er så deilig! Enda deiligere er det å vite at håret mitt nå kommer til å “vokse” enda fortere også, siden tuppene ikke spiser seg oppover 😀
Image and video hosting by TinyPic

Veldig mange spør også hvordan jeg farger håret, og hva frisøren gjør for å få det slik det blir. Nå kan du jo egentlig ikke bruke denne oppskriften på ditt eget hår da du sikkert har annet utgangspunkt enn meg, men dette er hva frisøren min Karoline har gjort i dag:

Først stripet hun etterveksten med 3%, før hun bruker like deler med CCV og 10b med vero glaze. Hun jobbet deretter med stripene i vasken, og korrigerte alt med v9. Alle fargene er fra Joico! Dette var kanskje bare forståelig for de som er frisører? Haha!
Image and video hosting by TinyPic

Nå som jeg har kortere hår er volum superviktig for meg! Hun ga meg derfor Glam Tex som er en hårspray som gir et helt sykt resultat. Det er ikke en spray som stivner i håret, men gir det mer tekstur om dere skjønner? Iallfall en god erstatter for tupering, da dette gir samme volum-resultat!

Fikk også med meg en skikkelig kur fra Joico, siden håret mitt er smålig tørt etter mye reising og saltvann. Denne skal gi håret mitt massevis av næring, og forhindre at jeg går i samme fella som gjorde at håret mitt ble så slitt 🙂

Så; hva syns dere? 😀

TUSEN TAKK til verdens flinkeste Karoline (som jeg har gått fast til i over ett år), og DIGG Hair som ligger i 2. etasje på Sundt i Bergen! Mer sentral frisør får du vel ikke? 😀 Om du ønsker å booke time kan du gjøre det via hjemmesiden deres her, eller ringe 55321111. Anbefaler forresten å følge Karoline på instagram for hårinspo (karolinehaar)!

5 kommentarer
      1. Det er jeg veldig usikker på, kommer helt an på hvordan håret ditt er tror jeg! Du får ringe Digg å forklare situasjonen, så hjelper de deg nok med et prisoverslag 😀 Klem!

    1. Åh såå glad for at du klippet vekk såpass, dette kledde deg så utrolig bra + fargen var bare helt nydelig!

      1. Tusen takk! 😀 Det er stort sett samme lengde overalt, men noe av håret foran er kortere fordi det er slitt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg