MITT NYE GO-TO STED I HELGENE

ANNONSE – Affiliate til Nelly.com

JAKKEHER / BUKSESETTHER / SKOHER

I dag har Nelly -20% på ALLE disse jakkene, inkludert Hollies som jeg har på meg her 🤩 I tillegg får du -15% på HELE nelly.com med koden NC1875 HER!

Hei og god søndag ♥ Vi er i Jondalen på hyttetur i helgen. Føler jeg har vært ganske mye på sånne turer i det siste, både her, på Geilo og da vi var i Sverige for et par uker siden. Frisk luft er tydeligvis mitt nye go-to sted i helgene 😉 Da vi kom på fredag var det både vin og god mat, samt litt hæla i taket utover kvelden. Så typisk fredager og heeelt overtenning.. I går ble det derfor meget rolig, og vi feiret “julaften”! Dro ut i skogen for å hugge vårt eget juletre, lagde pinnekjøtt og hørte på julemusikk hele dagen. Kos!

Morgentur i sta. Typen fant seg en hatt her i huset som han likte veldig godt. Syns egentlig han minner litt om Lothepus..

Superdeilig og rolig start på dagen. Tuslet ned til sjøen før frokost. Senere i dag kjører vi tilbake til Bergen, og i kveld tenkte jeg å ha en liten spakveld med masker både til fjes og hår. Perfekt avslutning på uka, hihi!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg