mitt nye design

Hei! Ser det er mange som spør spørsmål angående det nye designet mitt. Jeg er kjempefornøyd, og syns det er såå mye finere enn det forrige jeg hadde. Er dere ikke enig? Folka bak det nye designet er helt fantastiske. De fikset alt superkjapt, og sendte meg bilder av designet underveis slik at jeg fikk komme med innspill. Jeg fortalte akkurat hva jeg ville ha, og de innfridde på en super måte. Slik liker jeg å jobbe altså! Er det noen som ønsker nytt design, så gå inn HER å sjekk ut hva de har å tilby! Om du heller vil ha noe annet, kan du gå inn HER for å bestille deg ditt helt personlige design.  Hva syns dere om mitt nye design? Det kommer forresten en videoblogg i dag, hint hint 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg