MITT NATURLIGE HÅR

REKLAME – Affiliatelinker

TOPPHER / BUKSEHER

Først og fremst, tusen takk for kommentarene rundt pels-innlegget under! Det ga meg virkelig et bredere perspektiv på det hele, og jeg har litt research i gjøre i tiden fremover:)

Over til noe langt mer overfladisk; hva syns dere om mitt naturlige hår?! Jeg bruker som regel alltid å føne det etter at jeg har dusjet, men denne gangen orket jeg rett og slett ikke. Jeg har så latterlig mye hår, så det er jo et prosjekt hver eneste gang. Sånn ser altså håret mitt ut uten at jeg føner/retter det. Hadde det litt i fletter i går, men de krøllene forsvant vel ila natten. Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg syns det er kult eller jævlig.

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

FAVS FROM THE NELLY 50% OFF SALE! ↑

Har forresten plukket ut mine favoritter fra Nellysalget. Dere har vel fått med dere at de har opptil -50% på flere tusen plagg?! Hvis ikke, sjekk ut hele salget HER ♥

4 kommentarer
    1. Synes håret ditt var fint jeg! Har du prøvd brazilian frizzout? Det gjør håret glatt i flere måneder, og du slipper å bruke rettetang. 🙂

      1. Tusen takk! 😀 Nei det har jeg ikke, og ville aldri gjort det heller! Bruker som regel ikke rettetang da håret blir ganske rett når jeg føner det med børste. Er livredd for å miste volum.. Haha

    2. Håret ditt er dødsfint!! Jeg har selv fluffy hår, og måtte bli 28 år før jeg fant ut at jeg var mye finere med naturlig hår. Altså, du ser skikkelig kul, unik og sterk ut (som i sterk og tydelig person)! Sånn må du ha det oftere! <3

      1. Tusen takk Synne! 😀 Syns jeg kler det bedre og bedre, moro å høre du sier det skaper mer karakter. Du har så rett! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg