MISTET TELLINGEN

IMG_0416-2

PJ´S: OVERDEL HER · UNDERDEL HER

Holdt på å skrive god morgen, men klokken er snart ett allerede! Selv om jeg har vært våken i mange timer har jeg ikke gjort noe produktivt før nå. Eller, nå lyver jeg faktisk. Det første jeg gjorde da jeg våknet var å rydde og vaske leiligheten til Andrea mens hun var på kjøretime. Nå som jeg har vaskehjelp hjemme har jeg tydeligvis behov for å vaske andre steder, hehe 😉 Neida. I går rotet vi tydeligvis veldig mye. Vi hadde en koselig vinkveld med et par kompiser, og et par glass rødvin ble til…jeg har egentlig ikke telling men det var mange! Til nattmat lagde jeg nudler, og det hadde tydeligvis sprutet over hele kjøkkenet så det var mildt sagt et grusomt syn som møtte meg i dag tidlig. Utrolig hyggelig var det uansett, selv om jeg merker det i hodet i dag.
Jeg sitter enda i favorittpysjen min, den er så digg! Straks skal jeg skifte til litt mer sosialt aksepterte klær, før vi skal på butikken å hamstre litt på 10-kroners markedet til Spar. Jeg tenker at jeg kommer til å spare sååå mye cash om jeg bare kjøper mye av alt, men sannheten er jo at jeg sikkert bare kjøper mye drit jeg ikke trenger uansett som ender opp med å råtne i kjøleskapet. Jeg skal prøve å begrense meg selv, men jeg må innrømme at det ikke kommer til å bli lett 😉 Jeg elsker å handle mat!

IMG_0505-2

Søte Mollsen ♥

IMG_0399-2  IMG_0455-2

Ellers kan jeg melde om strålende vær i Bergen i dag! Åh som jeg har savnet solen. Det er ingen tvil om at det har mye å si for humøret. Nå blir det lysere for hver dag fremover, og forhåpentligvis går de siste vintermånedene over på et blunk. Jeg klarer nesten ikke vente til sommeren, men det tipper jeg vi er hele Norge om.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg