MISS THIS!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Et par koselige bilder av meg og Andrea fra Helsinki ♥

I Bergen bøtter det ned og jeg lurer litt på om sommeren er ferdig allerede. Gud, for en deprimerende tanke. Krysser både fingre, tær, ben og armer for at det ikke er sant! Akkurat nå sitter jeg på kontoret og finpusser aller siste del av nettbutikken. I NATT LANSERES DEN! Fra nøyaktig klokken 00.00 kan du shoppe alt vi selger i butikken til -20% rabatt. Både link og rabattkode pluss litt av utvalget vårt poster jeg i natt 😀 Dette er så spennende!

Nei, jeg tenkte bare å titte innom for å ønske dere en god lørdag. I helgen er det jo Palmesus også, det er så kjedelig at jeg ikke får vært der. I fjor hadde vi det så gøy, tror nok det var en av de gøyeste helgene i mitt liv! Nå får jeg fortsette med jobbingen, så snakkes vi litt senere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg