MISLYKKET PÅ SKOLEN

GENSERHER / BUKSEHER

Lille Frostyyy ♥ (eller flossfloss som jeg liker å kalle henne). Dette har vært en søndag som føles mer ut som en mandag. Utrolig nok. Føler det alltid (og da mener jeg alltid) er motsatt. I dag sto jeg opp litt før syv, var ferdigtrent klokken halv ni og har jobbet stort sett hele dagen. Om det høres ut som skryt, så ja – det er vel kanskje det. En normal søndag for meg består nærmest alltid av å se på serier hele dagen, så hva som kom over meg i dag vet jeg ikke 😉

Dagen i dag var akkurat det jeg trengte. Jeg har gått med en ekkel følelse i magen hele uken.. I år har vi endel krevende fag på skolen, og jeg har syns det har vært vanskelig å holde tritt. For første gang (ja, faktisk for første gang) så har jeg følt meg skikkelig dum. Mislykket og mindre intelligent. En ufattelig ekkel følelse som psyker ned selvtilliten. Det er jo ikke gøy å holde på med noe man selv føler man ikke mestrer. Men, på fredag brettet jeg opp ermene og satte i gang. Oppgave etter oppgave, og timevis med undervisning på macen. Nå føler jeg meg endelig ovenpå, og jeg kan ikke forstå at alt jeg syns var så vanskelig før helgen virker så lett nå. Det er bare en påminnelse at man ikke må gi opp selvom ting kan virke tungt der og da!

Over til noe helt annet, har dere spilt Cards Against Humanity? Eller politisk ukorrekt på norsk. Herreguuud det er så gøy!!

GENSERHER / BUKSEHER

Nå skal jeg straks hoppe til sengs å se litt på Bling Empire. Hører rykter om at selveste Sjaman Durek dukker opp på en av episodene, og det gleder jeg meg til å se. Haha! Håper helgen har vært fin og at dere er klar for en ny dag i morgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg