MINE TRE STYGGESTE ANTREKK

Heiiiii på deg. I all min kjedsomhet valgte jeg å bla igjennom bloggarkivet mitt. Syns det er gøy å se tilbake på hva jeg gjorde, tenkte og ikke minst hva jeg kledde meg i tidligere. I dag har årstallet 2017 fått gjennomgå, og antrekksmessig var nok ikke dette mitt sterkeste moteår. Under fant jeg tre antrekk jeg rett og slett fikk grøsninger på ryggen av, og jeg kan ikke tro det er meg på disse bildene. Men men, ingen vits å angre på fortiden – man kan heller le litt av den!

Husker jeg eeeelsket denne fuskepelsen, men når jeg ser tilbake på antrekkene mine med den jakken blir jeg helt 🤢🤢🤢🤢 Ser jo ut som en huleboer, og ikke på den sexy måten.

Hadde fine negler, da.

Åh, jeg orker ikke 😭😭😭 Hva var det med meg og disse forjævlige pelsjakkene i 2017??? Absolutt ingenting på dette bildet er særlig kult. Verken antrekket, poseringen min, trynet mitt eller holdningen.

Huff.

Sist, men ikke minst…… Det styggeste antrekket i min historie (ikke bare 2017):

 

*trommevirvel*

!!!!!!! 🆘🆘🆘🆘🆘🆘

Hvor skal jeg begynne? Solbrillene? Jakken? Luen??? At jeg valgte å kombinere disse tingene sammen??? Takk og farvel.

Skal jeg lage lignende innlegg med “min verste sminke” også? Hahah!

8 kommentarer
      1. Haha, hjelp det vet jeg ikke om jeg tør… Neida, det skal jeg selvfølgelig prøve å få til om jeg finner noen bilder 😀 Der er det nok mange krise-antrekk å velge i. Haha! Klem til deg <3

    1. Jag väljer att se det såhär, Julia, du har utvecklats, och du har utvecklats åt rätt håll. 😉

    2. Så utrolig gøy! Mer av detteeee!

      Gjerne gå enda lengre tilbake i arkivet (typ 2013-2014) og kanskje ta frem noen antrekk du husker du var veldig fornøyd med da, men som du nå kanskje ikke ville gått i? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg