mine tips til langt hår

God lørdags morgen! Jeg har vært oppe siden klokken halv åtte, for da bestemte Zara seg for å ha turnkonkurranse på hodet mitt. Da var det bare å våkne, og kose seg i sengen med tv-serier. Ah, perfekt start på denne helgen! Tenkte forresten å komme med et supert og IKKE SPONSET tips til dere i dag. Haha, tenkte det var viktig å understreke at jeg ikke er sponset med dette innlegget, men at jeg faktisk har kjøpt, valgt ut og betalt for produktene helt selv..  Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så holder jeg på å spare til superlangt og tykt hår (ønsketenkning), og jeg har startet med ordentlige produkter som skal hjelpe meg på veien. Allerede etter to måneder merker jeg at håret mitt faktisk vokser, nettopp fordi jeg gir håret mye næring og behandler det bra. Nå har jeg brukt produktene jeg kommer til å vise fram en stund, så jeg går virkelig god for absolutt alle! Deilig å se at pengene man bruker på dyre produkter, faktisk fungerer. Jeg bestiller produktene mine hos Blush.no HER, nettopp fordi det er billigere enn på salonger, og fordi leveringen er rask! (Bestiller også sminken min der. I.D pudder som koster 450 i butikk, koster bare 220 ,- der…)
Redken Shampo og Balsam får du i pakkesett-tilbud nå. Kjøpte akkurat nytt selv! FIkk min nye pakke i går 🙂 HER finner du det. Slik gjør jeg det:
1. Vasker håret mitt med Redken Shampo.
2. Går ut av dusjen, håndkletørker håret.
3. Tar Agadir Argan Oil hårmaske i håret, og lar den virke i cirka ti minutter.
4. Vasker ut kuren, og bruker Redken Balsamtil slutt.  Viktig å bruke balsam til slutt!

På bildet under har jeg tatt hårkuren i håret, og jeg bruker å flette det slik at håret ikke er så mye i veien. Haha! I desember var håret mitt mye kortere enn dette her. Jeg trodde det var umulig for meg at håret skulle vokse ut igjen, siden jeg har ødelagt det med bleking og retting. Nå er håret mitt mye bedre, og jeg har fått opp øynene for skikkelige produkter.. Agadir olje er jo så utrolig populært for tiden, og det er ikke uten grunn! Har alltid brukt hårkurer fra Kerastase, men nå har jeg byttet over til denne. Syns den er utrolig godt, og den er akkurat det jeg trenger for å få liv i håret mitt igjen. Den inneholder utrolig mye næring, noe som trengs om man vil ha langt hår. Dere finner den HER. Anbefales på det sterkeste! 🙂  Men vær litt forsiktige på Blush.no da. Det går ann å betale med Klarna Faktura, og jeg har lett for å bestille liiiiiittttt mer enn jeg kanskje har råd til der og da. Hahaha! Vil igjen understreke at dette er et innlegg skrevet uten noen form for sponsing. Alle produktene er betalt for fra egen lommebok!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg