MINE TANKER OM BLACK FRIDAY

ALL OF THE LIGHTS
(linken er affiliatelenke)

KJOLE HER

Da var det Black Friday dere, noe jeg personlig har et elsk/hat forhold til. Hat fordi jeg HATER å shoppe, spesielt når det er mange mennesker overalt. Syns det er helt grusomt, faktisk. Ironisk nok eier jeg en klesbutikk.. Hehe. Jeg liker å jobbe i den da, og å shoppe på internett (i min egen stue, alene i joggis). Jeg elsker også Black Friday fordi da kan man gjøre akkurat det. Få gode tilbud på nettet uten å komme seg ut av huset. For shit, så mange bra tilbud det er i dag!

Nelly har bl.annet -20% på HELE nettbutikken i hele dag, pluss syke tilbud hver eneste time. Blir nesten stressa av å måtte følge med på hva neste times tilbud er, hahah.

Hva syns du om Black Friday?

2 kommentarer
    1. Jeg synes det er forsåvidt greit dersom man bruker dagen til å kjøpe noe man i utgangspunktet trengte/hadde tenkt til å kjøpe uansett. Men når dagen blir brukt til å kjøpe x antall produkter du ikke har bruk for, synes jeg man kan holde seg unna. Det er en grense for hvor mye klær og skjønnhetsprodukter en person trenger, faktisk.

    2. Er en helt grei dag hvor man kan kjøpe siste julegaver og ting man virkelig trenger! Men blir fort at man går litt bananas og det blir et kjøp – kast samfunn, noe som ikke er bra…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg