MINE SISTE INNKJØP

FROM MY LATEST SHOPPING SPREE

Hey babes ♥ Har alle hatt en fin søndag så langt? Personlig har jeg gjort langt mer enn jeg bruker å gjøre på søndager. Mye fordi jeg ikke er hangover i dag, og da blir man tydeligvis rett så produktiv! Jeg har bl.annet spilt inn en sminkevideo som kommer neste uke, skrevet et par blogginnlegg og ellers bare slappet av. Nå tenkte jeg å vise dere mine siste innskudd til garderoben!

CALVIN KLEIN DENIMJAKKE HER • SAMSØE SAMSØE SKINNJAKKE HER

ÅÅÅH se på disse to fantastiske jakkene! Jeg er helt forelsket i begge to på hver sin måte. Faktisk ble jeg litt sjokkert over at jeg klikket hjem en denimjakke, for jeg har hatt skikkelig avsmak på det i flere år nå. Haha. Akkurat nå har jeg blitt smålig bitt av denimtrenden, og syns denne er skikkelig kul. Skinnjakken trenger jeg kanskje ikke si så mye om? Så meg. Jeg elsker den rocka stilen, og denne skinnjakken er den kuleste jeg noen gang har hatt! Jeg har forresten størrelse M i denimjakken og S i skinnjakken ♥


GENSER HER • BUKSE HER

Dette settet fra Dr.Denim er SÅÅÅ kult! Jeg er jo en sucker for matchende sett, og kan bruke det hver eneste dag.. Haha! Jeg har allerede brukt det én gang, på NLY-eventet i Oslo til et par high heels, men kommer nok hovedsaklig til å bruke det til et par sneakers med en skinnjakke over. Både genseren og buksen er store i størrelsen, og jeg har S i genseren og XS i buksen.


TOPP HER • GENSER HER • CARDIGAN HER

De tre siste plaggene er så perfekte til våren. Den hvite singleten (jeg har s) tenker jeg kommer til å være så fin om jeg skal pynte meg litt, med enkle smykker og masse ringer/armbånd! Tenk så fin til brun hud ♥ Den hvite genseren er fra Samsøe Samsøe (jeg har s) og er seriøst den mykeste genseren jeg eier. Ser for meg å bruke den til et par skinnbukser, eller cropped jeans. Love it! Sist, men ikke minst den fantastiske cardiganen fra American Vintage som er skikkelig oversized og behagelig. Jeg elsker å slenge cardigans over egentlig hva som helst, haha. Kul med en skinnjakke over også! Jeg har str S 😀

Noe du likte?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg