MINE SISTE INNKJØP!

BLÅ GENSERHER / BELTEHER / BUKSEHER

Denne genseren har jeg i flere farger, og elsker den! Superbehagelig hverdagsgenser som passer til det meste.

FAUX FURHER

DENNE PELSEN!!! Så sykt irriterende at fasongen ikke kom bedre frem på bildene, for den er RÅFIN. Du ser bedre på bildene fra Nelly ♥

GENSERHER / TIGHTSHER

Fine treningsklær fra Calvin Klein! Gikk på Fløyen med dette på lørdag, skikkelig behagelig.

VESKEHER / VESKEHER

Fant ut at jeg omtrent ikke har noen småvesker, typ når man bare skal ha med lommebok og mobil. Disse fra River Island og NLY er superfine! Kommer nok bruke de mye, spesielt på byen 😉 Hehe!

GENSERHER

Samme som den blå over! Igjen; har den i flere farger og elsker den 😀

BOOTSHER

Haha, disse kjøpte jeg kun for å bruke på Island! Har jo ingen vintersko.. Men, de er jo egentlig ganske fine til her hjemme også? Eller er jeg helt ute? Haha! Skikkelig behagelig på foten iallfall, som tøfler ♥

GENSERHER

Deilig strikk med fine detaljer! Får aldri nok av strikkagensere på vinteren.

FAUX FURHER

ÅÅÅ DENNE FARGEN! Har denne jakken i grønn også. Da jeg så de hadde fått inn i lys brun ble jeg helt i ekstase. Den seriøst helt ut som ekte pels, og koster bare 999,-?! Sykt.

STRIKKHER

Igjen, får aldri nok av strikkagensere 😉 Denne er litt lengre bak en foran, noe jeg syns er kjempekult!

TEEHER

Wonder Woman tee, need i say more? 8)

FAUX FURHER

Denne er mye mer korall i fargen på ekte! Vet ikke hvorfor den ser orange ut på bildet? Uansett, deilig med en jakke med hette også 😀

JOGGESETTHER

Mykt og superdigg sett som jeg allerede har brukt hver kveld siden jeg fikk det!

VESKEHER / BAGHER

En litt større veske fra Nunoo som jeg kan bruke når jeg tar med meg både mac og kamera, pluss en reisebag fra by Malene Birger for å komplementere kofferten jeg har derfra 😉 Hahah, neida!

Og ja, jeg vet jeg burde prøve å variere poseringen på bildene mine. Hahah!

4 kommentarer
    1. Man blir glad av att se dig och dina inlägg på nätet. TACK!!
      Det här blir en härligt dag, känns det som.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg