MINE SISTE DAGER I OSLO

ANNONSE – Affiliatelinker

BEANIE – ARNIE SAYS / JAKKE – HM / BUKSE – LIGNENDE HER

Nå er jeg i desperate need etter musikktips her.. Har jobbet fra kjøkkenet sammen med Andrea i hele dag, og de samme ti sangene går om og om igjen. Nå kan jeg teksten til både drink about, you are young og sweet but psyko på rams. Hva kan man si, jeg blir jo litt lei:))))

 

Her er gårsdagens antrekk, noe dere sikkert skjønte etter gårsdagens innlegg. Nå er jeg i mine siste dager i Oslo for hele 2018. Wæææ! Det blir så rart å plutselig skulle dra herfra, og ikke komme tilbake før etter nyttår. Merker jeg får litt panikk av hele greia. Det er så mye småting som må fikses, for jeg skal tross alt være borte en drøy måned. Får bruke morgendagen på alt, for i kveld skal jeg på Latter sammen med Kaltrina. Jeg har aldri vært på Latter før, så det gleder jeg meg veldig til!

1 kommentar
    1. Hej
      Jag vet inte om detta är rätt ställe att berätta följande, men ibland måste man chansa. 😉
      Om jag fick välja att bli pånyttfödd/reborn, skulle jag vilja bli det som snusdosa i Norge……………eller har du slutat?
      Önskar alla en trevlig helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg