MINE SISTE ANTREKK

(annonselenker)

Image and video hosting by TinyPicBlå jumpsuit / Lang bomberjakke / Hvit skjorte / Choker / Beige cropped genser / Skinnbukser / Grønn genser

Torsdag kveld. Disse kveldene har jeg ofte brukt dansende rundt på Calibar med en drink hånden. Torsdager er etter min mening en mye bedre festdag enn lørdager i Bergen! Men i dag har jeg verken noen drink i hånden eller planer om å danse rundt på byen. Jeg ligger derimot hjemme i sofaen, ser på regnet trille nedover vinduet og gjør min favorittaktivitet. Nettshopper! Over finner du antrekk fra den siste uken der alle inneholder noe fra Nelly Trend.

I dag tenkte jeg å komme med en anbefaling, og det er nettopp plagg fra Nelly Trend. De er rimelige, har god kvalitet og holder lenge. I dag har jeg samlet mine favoritter til dere, både innenfor base, fest og ytterplagg. Håper du finner noe du liker!

BASEN:

Image and video hosting by TinyPic1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

KJOLENE:

Image and video hosting by TinyPic1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

JAKKENE:

Image and video hosting by TinyPic1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

Sjekk ut hele utvalget til Nelly Trend HER ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg