MINE REISER DENNE MÅNEDEN

ISLAND, REYKJAVIK

19.-22. januar

Jeg har aldri vært på tanken å reise til Island en gang. Syns liksom det er litt waist å bruke penger på å reise et sted som er kaldere enn Norge? Men! Da Andrea og Anna sa de nettopp hadde booket billetter ble jeg plutselig keen på å bli med selv. Så, nå skal blogg-gjengen på langweekend til Reykjavik. Pluss Andreas, som kan brukes som fotograf 😉 Neida, hehehe. Har aldri vært på Island før, og de eneste planene vi har er vel å dra på Blue Lagoon. Ellers, hva MÅ vi se og gjøre? Kom gjerne med tips til gode resturanter/utesteder også! Hele gjengen er usedvanlig glad i mat, så tips her settes så stor pris på ♥

KØBENHAVN, FASHION WEEK

31.januar – 2. februar

To ganger i året reiser REGN-gjengen til Køben for fashion week. Vi drar på de største messene, tar et par innkjøp og bare nyter stemningen. Omtrent hele bransjen er samlet der under fashion week, og festene på kvelden er supergøye. Gleder oss like mye hvert eneste halvår 😀

DUBAI

8. februar – 15. februar

Det har vært utrolig mye negativt om Dubai i media den siste tiden, noe som gjør at jeg reiser med litt blandede følelser. Likevel er Dubai et av mine absolutt favorittreisemål, men igjen – jeg reiser jo som “uviten turist”. Nok om det, en debatt for en annen dag! Jeg reiser i hovedsak for å ta sjukt fine bilder til bloggen – men shit for en tur det kommer til å bli. Har faktisk planlagt og fikset endel vi skal finne på. Savner de fantastiske bygningene, beach clubene, resturantene og ikke minst utelivet! Kommer nok til å bli en helt fantastisk tur, og dette er nok også reisen jeg gleder meg mest til denne måneden 😀 Kom gjerne med tips her også!

Ellers reiser jeg mellom Oslo/Bergen som vanlig frem til sommeren. Ingenting er forandret der, haha. Jeg har lyst til å få til litt flere “småturer” i vår. En helgetur her og der. Trenger ikke å reise så langt for å oppleve mye gøy!

Husk å kom med tips til destinasjonene – om du har noen 😀

7 kommentarer
    1. Åå så heldig som får reist så mye!! Her blir det nok ikke særlig med reising før alle eksamensoppgaver er levert frem til midten av juni Hvis det derimot blir tid så er jeg såå keen på en weekendtur til Milano i april/mai. Anbefales!!

      1. Ååh, Milano ser så fantastisk ut. Har aldri vært der, men kunne virkelig tenkt meg turen! Lykke til med alle eksamener, du er flink <3

    2. ÅÅ Island er bare helt fantastisk!!
      Av restauranter vil jeg anbefale Grillmarkadurinn og fiskmarkadurinn, hvor jeg likte best fiskmarka. Bestill tastingmeny. De har sykt gode drinks der! Ellers er burger på Kex hostel å anbefale. Kex hostel er typisk backpacker sted, men utrolig god atmosfære og amazing burger!!! Ganske laidback stemning da, så trenger ikke å pynte seg.

      Av ting å finne på vil jeg ABSOLUTT anbefale dagstur til Landmannalaugar!!! Fineste stedet jeg har vært noen sinne. Helt utrolig fjelllandskap, ser for meg at dere bloggere vil ta noen fantastiske bilder der. Ta med tursko+badetøy og vandre rundt! Avslutt med bad i en naturlig varm kilde. Ikke like fin som blue lagoon, men landskapet er 1000 x vakrere. Dere har sikkert begrenset med tid, så spørs hva dere rekker. Men sistnevnte er hvertfall noe jeg anbefaler alle 😀

      God tur!!

    3. Ser på nett at landmannalaugar bare er snøøø på vinteren… Så da får du ikke sett rhyolittfjellene :((

    4. Island: Anbefaler å spise på Sushi Social, hvis dere har lyst på sushi, og Burro, hvis dere vil ha mexicansk. Ellers er Fiskmarkaðurinn en ganske eksklusiv restaurant mtp sjømat hvis dere vil ha denslags.
      Utesteder finner dere hovedsakelig i gaten Laugarvegur, hvor bl,a Prikid, B5, og Hurra er ganske så bra.
      Ellers kan jeg anbefale å lunche i Perlan, sykt fin utsikt som må oppleves. Kos dere mAsse på tur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg