MINE REISER DEN NESTE MÅNEDEN

REKLAME – AFFILIATELINKER

FRAKKHER / GENSER – ELLESSE HER / BAG – DAY HER / BUKSEHER

Da er jeg offisielt back in business, og det føles faktisk skikkelig deilig. Startet dagen med et møte klokken åtte, og våknet av meg selv i panikk klokken fem fordi jeg var livredd for å ha forsovet meg. Har jo ikke stått opp tidligere enn ni hele ferien, faktisk så har jeg sovet så lenge som til 11 og 12. Hahah!

Så hektisk har det vel og merke ikke vært.. Etter møtet dro jeg for å telle over lageret på salget til nettbutikken, før jeg lå to timer hos Beauty London å fikset vipper og bryn. De er on fleeeek ♥ Nå har jeg nettopp kommet hjem, betalt regningene som har kommet de siste tre ukene, bestilt ny mobil siden min ble knust i julen og skal straks lage middag. Om en måned (!!) skal jeg til Dubai, så fant ut at jeg plutselig  må starte å trene og spise sunt. Derfor blir det torsk i dag, og pilates før leggetid. Skippertak ass.. Må også starte å ta sol, for jeg er så bleik under all selvbruningen at jeg blir skremt av mitt eget speilbilde. Men nok babling! Nå skal jeg bestille meg litt nye klær faktisk. Reiser jo til Island og Reykjavik om to uker, og jeg har typ ingen vinterplagg bortsett fra alle faux fur jakkene mine. Det blir mye reising den neste måneden, både Reykjavik på jentetur, København for fashionweek, innkjøp i Oslo og Dubai etter det! WOHOO, elsker å ha mye gøy å se frem til ♥

6 kommentarer
    1. Du sa i et innlegg før jul at du skulle flytte til utladet etter jul? stemmer dette eller har jeg misforstått?!:)

      1. Etter sommeren vurderer jeg å flytte til Madrid en periode! 😀 Har ikke 100% bestemt meg enda, men veier mot det!

        1. Åh, så spennende! Anbefaler deg virkelig å gjøre det hvis du vurderer det Du er jo så privilegert som kan ta med deg jobben(mye av den hvertfall, kanskje?) dit du vil

    2. Hei!
      Nå vet jeg strengt tatt veldig lite om klesskapet ditt og hvor mye klær du har, men du skriver jevnlig om kjøp av klær på nettet. (Outfits og fremvisning av klær på bloggen din er noe av det kjekkeste å lese om, foresten, denne kommentaren er ikke kritikk på noen måte). Men jeg lurer litt på hvordan forholdet ditt til klær er, da for eksempel i sammenheng med nye plagg til tur som du skriver. Gir du ofte bort klær eller hoper det seg opp? Igjen, jeg er oppriktig nyskjerrig og hadde likt å lese om dette om du en dag skriver om det, kommentaren min er ikke ment som kritikk! Du jobber jo tross alt med mote og trender + at det er sentralt i bloggen din, så det sier jo seg selv!:)

      1. Hei! Det er som du sier; jeg har vanvittig mye klær. Siden jobben min er å blogge, da ofte om antrekk osv så er det litt gøy å kunne ha noe nytt og fresht å vise fram for å forhåpentligvis inspirere andre 🙂 Jeg gir endel av klærne mine til venninner eller familie når de ikke passer/jeg ikke bruker det. Eventuelt så selger jeg det til en billig penge på snapchat eller klessalg. Men faktisk så er jeg ganske flink til å bruke ting flere ganger, selvom man kanskje ikke ser det på bloggen 😀 Moro at du liker de innleggene, og jeg forstår nysgjerrigheten! Hehe. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg