MINE PLANER I SOMMER

Blir seriøst lei meg av at vi er midt i juli allerede.. Jeg er like bleik som jeg var i januar, og disse månedene har gått alt for fort. Heldigvis er det bare en uke igjen til jeg blir borte en stund, og jeg gleder meg sånn ♥ I sommer har jeg litt forskjellige planer, men jeg er også åpen for spontane forslag fra vennene mine 😉 Her er iallfall hva jeg har booket så langt:

19. – 21. juli
MOLDE

Onsdag om én uke reiser jeg til Molde. Det er jazzfestival, og selv om jeg ikke reiser for musikken i hovedsak så er det mye gøy som skjer i byen de dagene! Diverse bursdagsfester, familieselskaper og vennehenging står bl.annet på planen, men vi får se hvor mye jeg rekker på tre dager 😉 

21. juli – 25. juli
OSLO

Fra Molde reiser jeg direkte til Oslo sammen med bestekompisen min Andreas. Vi har ikke lagt store planene for dagene våre der (foruten en bursdagsfest på lørdag), men kjenner jeg oss rett finner vi nok på myyye gøy. Hihi!

25. juli – 02. august
ATHEN

Tusen takk for alle Hellas-tips forresten! Jeg og Andreas reiser til Hellas fra Oslo tirsdag 25. juli. Vi bestemte oss rett og slett for å bli en drøy uke i Athen, med muligheten for å øyhoppe litt derfra. Det var så utrolig utplukket for hoteller (neste år må vi planlegge bedre), så vi bestilte en leilighet via AirBnB. Den er superfin, splitter ny og veldig sentral. Verten virker også skikkelig bra, og han holder på å skrive en liten Athen-guide til oss as we speak 😀 Planene i Athen er å sole oss (MASSE), spise gresk mat, drikke myyyyye øl og vin (hehehe), shoppe litt, feste litt, slappe av og så må man jo nesten være litt turister når man først er i hovedstaden til Hellas også. Kom gjerne med tips til hva vi burde få med oss!

03. august – 09. august
BERGEN

Etter Hellas drar jeg hjem til Bergen for en knapp uke. Da trenger jeg nok å hente meg inn litt både på privaten og business-wise etter noen uker på farten, pakke om kofferten og kose meg litt i byen jeg bor i. Håper på finvær!!

09. august – 11. august
FASHION WEEK I KØBENHAVN

Dette er seriøst et stort høydepunkt! To ganger i året reiser hele team Janne & Julia til København for å være med på fashion week. Messene, festene, menneskene og byen generelt er helt fantastisk, og jeg gleder meg skikkelig til kvalitetstid med hele gjengen. Jeg og Ingeborg har allerede begynt å planlegge antrekk. LOL!

11. august – 20. august
MOTEUKA I OSLO/INNKJØP

Rett fra København reiser hele gjengen til Oslo for moteuka i Oslo, noe som betyr innkjøp for oss. Dette er laaaange dager der vi drar rundt på diverse agenturer å plukker ut varer vi ønsker å få til SS18. Jeg syns alltid det er litt skummelt å være på innkjøp. Her sitter vi å bruker flere hundre tusen kroner på varer vi ikke får før et halvt år senere. Sykt kjipt om ingenting selger, og trendene har forandret seg.. Haha! Her kan man altså skyte gullfuglen, eller drite seg skikkelig på leggen med andre ord.

September
BUDABEST

I over et halvt år har meg og jentegjengen min fra Molde snakket om å ta oss en jentetur til Budapest for å besøke venninnene våre som studerer der nede. Ingenting er booket enda, men jeg håper på å få gjort det snart. Omtrent hele gjengen skal bli med, herreguud så gøy det blir!

Hva er dine planer i sommer? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg