MINE PLANER I DAG

Haha jeg startet nettopp innlegget med å skrive “yo babes”. Aner ikke hvorfor. Jeg sier jo aldri yo, tror jeg? Anyways, hei og god morgen! Fra nå av kan dere egentlig bare kalle meg for lagerrotta. I omtrent hele går + dagen i dag går til å få på plass det nye lageret med alle klærene. Herregud så mye klær det er her. Lurer på hvor mye alt koster til sammen? Altså, det er helt sykt hvor mye det er liksom.

Om en times tid skal jeg på Beauty London for å fikse vippene mine, før vi skal ha et intervju med BergensAvisen i forhold til åpning av den nye butikken. Senere i ettermiddag skal jeg også ta spraytan, for jeg er seriøst så bleik nå at du hadde ikke kjent meg igjen på gata. Ooog alt mellom disse overfladiske planene skal jeg altså rydde på lageret. Siden jeg reiser bort i morgen og ikke kommer tilbake før søndag må jeg bare være effektiv de dagene jeg er hjemme. Det er bare en drøy uke til vi åpner!

Beklager kjipe oppdateringer disse dagene. Alt jeg gjør er bokstavelig talt å brette klær.. Det blir nok mer spennende å lese om når jeg kommer til Oslo og Helsinki ♥

 

3 kommentarer
    1. Så søt du var i den drakten? Jumpsuit? Haha, det skal ikke være lett! Så gøy å høre om hvordan det går med butikken! Håper du har en fin dag<3

      1. Det er en pysj fra Hunkemöller! Kjøpte den for ett år siden så er nok utsolgt 🙁 Håper du får en superfin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg