MINE PERSONLIGE MÅL FOR UKEN

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

JAKKEHER / TURTLENECKHER / TRENINGSTIGHTSHER

Her er et live bilde av hvordan jeg ser ut denne mandagen. Ikke spesielt fresh, fett hår, tom for tørrsjampo og sminken klæsjet jeg på med fingrene. I tillegg så går jeg rundt i treningsklær, men hvem bryr seg egentlig? Det høres kanskje ut som om denne dagen startet negativt, men heller tvert i mot! Jeg våknet opp full av energi, og klarte nesten ikke å vente med å komme meg ut døren for å starte arbeidsuken. Derav treningsklærne og manglende tidsbruk på utseendet 😉

Nå sitter jeg på Espresso House, og tenkte jeg skulle dele mine personlige mål for uken med dere. Det er faktisk ikke ofte jeg setter meg mål for ting, noe som er utrolig dumt? Jeg innser hvor viktig det er å ha ambisjoner på kortere sikt, store som små. Hvis ikke er det lett for at dagene flyter over i hverandre, noe som er fort gjort med et yrke som mitt.  Så, mine mål for uken er:

1. Gå 10.000 skritt hver eneste dag! Det er så enkelt å følge med på hvor mye man går på “helse” appen på iphonen. Forrige uke kan jeg ikke skryte av særlig mange skritt, derfor har jeg bestemt meg for å bli mer bevisst på det denne uken.

2. Oppdatere bloggen hver eneste dag! Senere i dag skal jeg sette meg ned å lage en plan for uken, vil at innleggene mine skal være varierte og interessante. Har dere noen ønsker? ♥

3. Jeg skal starte på “law of attraction, 30 day program”. Dette har jeg tenkt på lenge, jeg har til og med kjøpt meg en egen notatbok for akkurat dette uten å komme i gang. Så, denne uken skjer det! Her er link til programmet.

4. Være superbevisst på kostholdet mitt denne uken. Misforstå meg rett, jeg skal kose meg og spise normalt. Men, jeg skal være bevisst på at jeg får i meg alt kroppen trenger av næring, mineraler, fiber osvosv. Det er ikke særlig  mye energi i en brødskive til middag for eksempel, noe jeg kanskje har spist liiiittt for ofte den siste tiden av latskap for å lage mat til meg selv. I tillegg til å drikke nok vann!

5. Starte opp med YouTube-kanalen min igjen. Jeg var ikke helt fornøyd med hvordan det ble gjort i starten (litt for mye skravling og lange filmer, kan gjøres mer effektivt og presist). Det virker som om det er interesse for at jeg starter opp matkanalen min igjen, så derfor lurer jeg på; ønsker til retter jeg skal lage?

6. Være snill og god mot meg selv. Takke nei til ting som ikke gir meg noe, og fokusere på mulighetene jeg har i stedet for alt som er begrensende.

Her er noen av målene jeg har satt for meg selv denne uken! Ikke for høye krav eller for vanskelig å gjennomføre, så dette burde gå fint! Har du noen mål?

JAKKEHER / TURTLENECKHER / TRENINGSTIGHTSHER

Håper alle lager seg en fin start på uka! Nå skal jeg komme meg hjemover, lage en litt forsinket (men sunn!) frokost før jeg har forelesning fra klokken 14 via zoom.

4 kommentarer
    1. Dette høres bra ut! 😀 Angående youtube, kanskje holde det litt til hva som er i sesong? Viltgryte, fårikål o.s.v <3

    2. Synes det er så gøy med hyppigere oppdateringer fra deg her på bloggen! Varierte er de også. Har fulgt deg helt siden start og måtte bare legge igjen et heia til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg