MINE ØYENBRYN, STEP BY STEP

Annonse

Først vil jeg si noen ord om øyenbryn! Ja, det finnes nok en øyenbrynsk-politisk-korrekt måte å gjøre det på. Samtidig syns jeg alle skal få gå med akkurat slike bryn man vil, uansett om det er en tynn strek eller et stort monobryn. Bare så det er sagt. Smaken er som baken, den er delt.

Under finner dere måten jeg liker å gjøre det på. Om det er slik man skal gjøre det vet jeg ikke, men dette funker bedre enn bra nok for meg! La meg vise dere step by step 🙂

1

Steg 1: Det er egentlig ikke et steg i det hele tatt, siden dette er brynene mine helt naturlig. Litt bustete etter en natt med hodet ned i puta og helt uten farge eller fasong.

Steg 2: Jeg liker å fylle inn vingene på brynet først. Da føler jeg det er mye lettere å fylle de ut senere.

2

Steg 3: Her er brynene ferdig fyllt inn og jeg går over med pinsetten min fra Anastasia for å nappe vekk hår på avveie.

Steg 4: Her bruker jeg en highlighter fra Billion Dollar Brows for å understreke brynet. Bokstavelig talt! Jeg syns det er så utrolig fint når det er litt lysere akkurat der, men alt med måte 🙂 Til slutt går jeg forsiktig over brynene med en gel fra BDB slik at de holder seg sånn hele dagen.

Det siste halvåret har jeg byttet fra øyenbrynspenn (brukte denne nordic pennen fra BDB) til pudder. Jeg syns det er mye lettere å påføre, og det gir et mer naturlig og fresht resultat. Jeg er helt frelst av Anastasia sine produkter, og bruker både brynpudderet og duo-kosten derfra. Det er en drøm å påføre brynene sine!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Du finner brynpudderet HER og kosten HER!

Pinsetten fra Anastasia finner du HER! Denne er så lett å jobbe med, og “river” ikke unødvendige hår.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAConcealer og highlighter duo-pen fra BDB finner du HER, og bryngelen finner du HER!

Om du har planer om å shoppe litt til brynene dine i dag gir coverbrands deg -20%rabatt på alt til bryn! Linken finner sortimentet du her 😀 Koden er JNBRYN og varer til 28.mai. (Det gjelder ikke Anastasiaproduktene, da de er så ufattelig populære og helt ny på siden.)

3 kommentarer
    1. du har faktisk veldig fine bryn! Jeg sverger fortsatt til øyenbrynspennen til H&M, men trooor jeg etter sånn 5 år med den burde vurdere million dollar brows. Hørt mye bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg