MINE NYE PARTNERE

MEET THE NEW CREW

Først var det bare meg og Janne. Ikke lenge etterpå kom Ingeborg med. Nå er vi plutselig blitt en hel gjeng. Meg, Janne, Ingeborg, Odin, Johannes og Henrik (som ikke er med på bildet). Gøy altså! Bildet ble tatt før intervjuet med BergensAvisen tidligere i dag. Gleder meg til å lese saken, håper den kommer frem slik vi ønske. Skal ikke alltid være lett med journalister. Spesielt når historien vår er så “innviklet” som den er. Forstår det kan være vanskelig å skjønne for utenforstående som får den forklart på typ ti minutter. Haha!

JAKKE – VERONICA B. VALLENES / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Dagens antrekk. Har på meg farger til en forandring 😉 Haha! Åh, hver eneste muskel i kroppen verker. I hele dag har jeg organisert lageret. Det er enda laaaangt fra ferdig, men det er en veldig god start. Jeg liker egentlig veldig godt sånn jobb. Typ organisering og rydding. Mange ser kanskje på det som ork og kjedelig, men jeg får en slags indre ro av å holde på. Som terapi!

Nå skal denne bleike kroppen på Spraytanhuset for å få seg en skikkelig dusj med farge. Fyfaen jeg er så bleik under disse klærene. I morgen reiser jeg til Oslo, så da må man selvfølgelig være brun og fresh. Ha en finfinfin dag videre ♥

 

8 kommentarer
    1. Var ikke eksen din også med i “regn”-gjengen? Syns å huske du skrev et innlegg en gang hvor du skrev du var stolt av han og resten av gjengen som hadde startet opp en butikk. Eller blander jeg nå? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg