MINE FERIEPLANER

Hei og god lørdag! ♥ Nå er det straks klart for en liten miniferie. Jeg reiser faktisk svært sjeldent til utlandet på sommeren, nærmere sagt varmere strøk. Det er jo da Norge er på sitt fineste, og jeg har virkelig ingen behov for å komme meg bort. Likevel er det jo gøy å reise litt rundt, og i morgen skal jeg faktisk på camping i Sverige av alle ting. Kan dere se for dere meg på camping? 8) Vi skal på Daftö Resort som er ved Strømstad, og det er altså sammen med typen og kidsene. Min første ferie sammen med barna, noe jeg gleder meg til ♥

Vi har leid en hytte vi skal bo i til onsdag, og jeg tror faktisk det kommer til å bli kjempebra! Rett ved stranden, mange aktiviteter for store og små samt grilling og kos på kvelden. Eneste som mangler nå er myggsprayen, og jeg er all set 😉

Min helg er altså i stor kontrast til vennene mine, som nesten alle er på Palmesus å fester ræven av seg. Får ta det igjen neste år! Hva gjør du i ferien? 😀

7 kommentarer
    1. Hvordan er det å være kjæreste med en som er dobbelt så gammel som deg? Faren min er 19 år eldre enn meg og jeg kunne aldri blitt kjæreste med em som var på alder med faren min og var så gammel at han kunne vært faren min

      1. For min del handler det om kjemi, og da spiller det ingen rolle om han er 2 år eller 19 år eldre. Så lenge man har det godt i forholdet og man er i med de samme verdiene spiller alder ingen rolle. Håper du velger den personen som passer best for deg, så burde du respektere at jeg har gjort det samme for meg.

    2. det er også viktig å være på samme plass i livet, ville det samme, ha like verdier, likt syn på ting osv. man er ofte på ulike steder i livet når det er så stor aldersforskjell. man vil ofte helt forskjellige ting

    3. Hei goding! <3 Veldig enig i at det IKKE handler om alder! Og det tror jeg de fleste forstår med tiden. Kanskje vanskelig å se det for seg i veldig ung alder. Det er de tingene du nevner som er viktig! Glad på dine vegne jeg! Kjärlighet kan väre flott, heeeldigvis!
      Håper dere får en super ferie sammen! Love ya! <3
      Store gode klemmer til deg vakre! <3

    4. Hvordan greier du egentlig å ha det så fint nå etter å ha vært gjennom en abort? Du er i den perfekte alder for å bli mamma, har fast forhold, penger++Jeg ble uplanlagt gravid da jeg var 25( og ønsker nå et barn til) Jeg var veldig frem og tilbake men valgte å beholdeSelv om jeg ikke lenger var sammen med barnefar. Vi har nå en fin samværsordning, jeg har masse egentid, ny type og en nydelig datter på 9 år. Begynner å gråte når jeg ser på henne og tenker på at jeg faktisk tenkte på abort. Det er såklart opp til hver enkelt, og du har tatt valget ditt. Jeg bare lurer på om det er så lett å bare riste av seg hele greia og ha en super sommer bare noen uker etterpå liksom. Eller om dette faktisk preger deg? Vet at det er store variasjoner der. Uansett, ønsker deg alt godt videre☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg