MINE FAVORITTANTREKK FRA 2017

JANUAR

 

FEBRUAR

 

MARS

 

APRIL

 

MAI

 

JUNI

 

JULI

 

AUGUST

 

SEPTEMBER

 

OKTOBER

 

NOVEMBER

 

DESEMBER

Hjelp, så mange antrekk man har hatt på seg i løpet av ett år! Dette er jo bare de fire “beste” antrekkene fra hver måned, iallfall mine favoritter. Noe av det jeg elsker mest med å blogge er at man kan se tilbake på mye av livet sitt. Selv om man ikke skriver alt her på bloggen, så kan bilder vekke så utrolig mange minner.

Har du en favoritt? 😀

8 kommentarer
    1. Du är vacker på alla dina bilder. Men bild 1 i Oktober är min favorit. Tätt följd av bild 4 i April.
      Kram från Sverige

    2. Du har faktisk den fiiineste stilen, tenker alltid på deg og om du ville likt et plagg når jeg er ute og handler haha! Godt nytt år!

      1. Ååå nå ble jeg faktisk skikkelig glad, for en motiverende kommentar! Haha 😀 Tusen takk skal du ha, godt nyttår <3

    3. Alle sammen er superfine, du har virkelig en egen og kul stil! Liker kanskje outfit nr 4 fra mars aller best 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg