MINE FAV NELLYOUTFITS + EKSTRA RABATTKODE

ANNONSE – I samarbeid med Nelly

Helluuuu 😀 Jeg skal ikke bable så mye rundt det, og går rett på sak. I dag har jeg nemlig en skikkelig godbit til dere! I forbindelse med Black Week har Nelly allerede -20% på alle varer, samt enda sykere tilbud på forskjellige kategorier hver eneste dag. Men! Nå har jeg fikset en unik rabattkode som er kun for mine følgere.

KODEN “JULIANYLAND25” GIR -25% RABATT PÅ HELE NELLY

Koden gjelder ut i morgen!

Jeg har elsket Nelly i flere år, og under har dere mine favorittantrekk + linker fra de siste månedene ♥

GENSERHER / DRESSBUKSEHER

KJOLEHER

KJOLEHER

KJOLEHER

BOBLEJAKKEHER

JOGGESETTHER

BOBLEJAKKEHER / TRENINGSTIGHTSHER

 

JAKKEHER / JEANSHER

KJOLEHER

KJOLEHER

I tillegg til mine favoritter som jeg har til odel og eie, så har jeg andre favoritter fra siden som jeg tenkte å klikke hjem!

HER / HER / HER
HER / HER / HER

HER / HER / HER
HER / HER / HER

HVOR mye fint?! Husk at det er salg på ALT og ALLE merker. Både by Malene Birger, Nike, Levis, ++++ alle merkene på hele siden! Husk at de også har mange skjønnhetsmerker som Voluspa, mange parfymer osv oooosv 😀

Husk koden “JULIANYLAND25“, og happy shopping babes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg