MINE BESTE VIPPETIPS

REKLAME – Affiliatelink

Siden 2013 har jeg konstant hatt vippeextensions. Jeg har kanskje gått en uke her og der med mine naturlige vipper, men utenom det har jeg så og si aldri tatt en «pause» fra mine fantastiske løsvipper. Tidligere trodde jeg extensione kom til å ødelegge mine naturlige vipper, og det kan det jo også gjøre til en hvis grad om man ikke er flink til å ta vare på sine egne vipper.
Jeg har aldri hatt så mange vipper som jeg har nå. Både naturlig og vippeextensions. Hver gang jeg er på Beauty London for å fylle sier jeg alltid «ta så mange du bare klarer, more is more!». Men, du kan umulig få et fyldig og flott resultat, selv med vippeextensions om dine egne vipper ikke er på stell. Det er jo tross alt de som skal holde alt oppe.
IMG_0756-2
Grunnen til at jeg har så mange vipper nå er fordi jeg startet på serum for et drøyt år siden, og jeg har aldri sett meg tilbake. Jeg har alltid tenkt at vippeserum kun er for de med naturlige vipper, men det er en feil mange tar! Det er like så viktig å bruke serum om du har vippeextensions, for at dine egne vipper skal kunne fortsette å vokse, pluss formere seg. Hvem vil vel ikke ha fyldige vipper?
Jeg har typiske, nordiske vipper. Lyse, svake og tåler ikke spesielt mye. Tidligere har jeg opplevd at mine egne vippeextensions faller av fort, og jeg må fylle på ofte. Etter at jeg startet på serumet har jeg ikke det problemet lengre, og både mine egne vipper + extensione ser bedre ut enn noen gang. Jeg lover, haha!
IMG_0763-2

Mine beste tips til finere vipper:

1. Bruk serum!
2. Vask av all sminken rundt øynene, hver kveld. Det er kanskje litt stress når man for eksempel bruker liner + vippeextensions som meg, meen det må gjøres.
3. Ikke pirk/plukk i vippene. Det er FY!
4. Ikke bruk linere med olje, men gå over til vannbaserte. Mye lettere å fjerne også! Min favoritt kommer fra HM sin egen sminkekolleksjon, og er billig + veldig bra.
IMG_0768-2
Det siste halvåret har jeg brukt Komorebi sitt serum, som du finner her. Først må jeg innrømme at jeg var litt skeptisk til det, siden det er mye «billigere» enn alle andre. Dessuten gikk jeg jo på iGlow i lang tid – men faen ass. ALDRI IGJEN!! Flere av de som har brukt det har dratt til legen med klumper på øynene grunnet serumet. Helt sykt.. Men, det er en diskusjon jeg ikke orker å ta nå. Komorebi er faktisk det beste serumet jeg har prøvd!

NÅ KOSTER SERUMET BARE 199KR, OG DU FINNER DET HER ♥

(Om du ikke får åpnet linken på mobil, hold den inne og velg «åpne i ny fane»)
8 kommentarer
      1. Hei! Det er litt vanskelig å finne et før-bilde siden jeg alltid har vippeextensions – men du ser jo at jeg har mye flere av de nå enn tidligere grunnet mer og sterkere naturvipper:)

      1. For man kan ikke ha mye extensions om man ikke har mange nok vipper å sette de på, om du skjønner? 🙂 Så ser jeg at mine blonde vippehår stikker ut blandt extensione, haha. Not pretty!!

      1. Hmmm må ærlig innrømme jeg ikke har lest på ingrediensene spesielt nøye.. Haha! Men jeg har vippeextensions selv og bruker denne 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg