MINE 5 FAVORITTSERIER

Å si jeg er en seriejunkie er å underdrive. Noe av det beste jeg vet er å ha en serie jeg er skikkelig hekta på. Opp igjennom årene har jeg sett så utrolig mange bra serier, så jeg tenkte å komme med mine favoritter! Orker ikke å skrive om Gossip Girl, Suits, Vampire Diaries, White Collar osvvv for de har vel de fleste sett allerede?

POWER

Dette er serien jeg ser på akkurat nå. Æææh så spennende! Power handler om James St. Patrick, som er en suksessfull eier av de mest eksklusive nattklubbene på Manhattan. Han bor i en svær penthouse med familien sin, og lever et liv i luksus. Men… Han er også New Yorks aller største drug dealer. Serien har både kjærlighet, drama, action og intriger. Pluss myyyye sex. Haha. Akkurat slik jeg liker å se på 😉 Jeg ser den på HBO!

BLACK MIRROR

Okei, dette er kanskje den beste serien jeg noen gang har sett. Hele juleferien i fjor satt jeg oppslukt foran skjermen. Klarte rett og slett ikke rive meg løs! Hver episode i Black Mirror er som små filmer, og har absolutt ingenting med hverandre å gjøre. Man kan like så greit starte på episode 5 i sesong 3 liksom, for alle episodene har annerledes tema og skuespillere. Det eneste episodene har til felles er at de handler om forskjellige scenarioer i en høyteknologisk nær fremtid. Veldig vanskelig å forklare, men SE BLACK MIRROR! Se det, se det, se det!! Du kommer ikke til å angre. Det ligger på Netflix!

GRACE AND FRANKIE

Denne serien er så feelgood! Grace og Frankie er to eldre damer som har vært venner i flere år, fordi ektemennene deres jobbet sammen. Nå har de nettopp skilt seg, og deres ektemenn har kommet ut av skapet for å fortelle de at de nå er forelsket i hverandre. Hele livet deres blir snudd på hodet, og de flytter sammen i et hus i Malibu. Jeg elsker denne serien, og den får meg alltid til å le. Enkel underholdning! Du ser den på netflix.

LUCIFER

Lucifer er djevelen. Bokstavelig talt. Han ble lei av å passe på helvete, og bestemte seg for å komme opp på jorden for å leve resten av livet sitt der. Han er sjarmerende, kjekk og en skikkelig karakter! Etterhvert blir han kjent med krimetterforsker Chloe, og starter som konsulent for LAPD. En serie som både inneholder spenning, kjærlighet og selvfølgelig – drama. Du ser den på netflix.

SONS OF ANARCHY

Denne serien har sikkert mange sett før, men den er sååå bra! Den handler om MC-klubben Sons of Anarchy, og livet deres utenfor loven. I hovedrollen finner vi tidenes kjekkas, Jax, noe som absolutt gjør serien verdt en titt 😉 Se den på netflix!

Kom gjerne med serietips til meg, jeg er alltid på jakt etter nye nytt å se 😀

 

 

 

6 kommentarer
    1. Hvis du ikke har sett Billions, MÅ du se!! HBO! Relativt ny, fra 2016, 2 sesonger! Med et stjerne-spekter av skuespillere!

    2. Mindhunter på Netflix. Veldig bra og spennende serie ☺️
      Serien tar for seg hvordan et lite miljø innad i FBI utviklet nysgjerrigheten for å bedre forstå hva som motiverer og driver metodiske seriemordere til sine grusomme og tilsynelatende tilfeldige drap.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg