MIN UKE VIA MOBILEN

Nå var det veldig vanskelig å starte på dette innlegget. Jeg har skrevet alt fra “søndag igjen!”, “nå var det søndag…”, “god morgen og god søndag”, bare for å stryke det ut igjen. Kreativiteten er virkelig ikke på topp i dag, og hele hjernen min føles som en stekt potet. Det ga virkelig ingen mening, så dere forstår kanskje hva jeg prater om.

For første gang siden 2012 våkner jeg derimot ikke fyllesyk denne søndagen. Kanskje det er derfor kroppen reagerer? 🤔 Uansett, her er min uke via mobilen! Har ikke så mange bilder siden jeg fikk ny telefon for noen dager siden, så neste ukes innlegg blir forhåpentligvis litt mer utfyllende!

Hadde leilighetens første dinnerparty på onsdag. SÅ deilig å endelig kunne invitere gjester igjen! Glenn fikk også roser av hans bedre halvdel Julian. Jeg er så ekstremt glad og lykkelig på deres vegne. Kjærligheten er så sterk, og jeg kunne virkelig ikke bedd om en bedre partner for Glenn ♥

Ute på tur med dette lille udyret. Selvfølgelig med matchende antrekk 8)

Random snapshots.
Jeg har begynt å trene igjen, og målet er å ha trappeløp tre til fire ganger i uka!
Fine bestis Andreas ♥
Ingeborg og Hedda, som var på Oslobesøk forrige helg. SÅ hyggelig å ha de på besøk, for noen fantastiske mennesker!

Tirsdagens antrekk! Jakken finner du her, buksen her og sneakersene her.

Jeg er litt usikker på hva jeg skal ta meg til denne søndagen. Alle vennene mine er enten borte eller opptatt med sitt i dag, så dette blir kanskje den første dagen på forever at jeg skal være en hel dag alene? En litt stressende tanke, men samtidig veldig deilig. Kanskje jeg skal kjøre i gang mitt første seriemaraton på veldig lenge. Åh, det hørtes digg ut. Uansett, vi snakkes senere i dag 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg