MIN SØNDAG + RABATTKODE PÅ HELE NAKD

ANNONSE – Affiliatelinker nakd

Heiiii og god søndag! Litt senere oppdatering enn jeg hadde planlagt, men jeg har lagd familiemiddag og ribbe i dag som tok sin tid. Nå sitter ribba skikkelig, og jeg kommer gjeeerne med oppskrift om det er ønskelig 😀 Nå har gjestene dratt, og jeg er helt skutt. Ligger bare med macen på fanget og skal nettshoppe litt. Fast søndagsrituale! Nå i november går de beste plaggene fort bort fra alle de beste nettbutikkene, og jeg nekter å gå i samme felle som i fjor. Haha!

Som du kanskje skjønner er NAKD min nye favorittbutikk på nett. Grunnen til det er en god blanding av pris og kvalitet. Lav pris og en kvalitet jeg ikke helt forstår kan være så billig. Her får man mye for pengene! Samtidig har de gratis frakt, gratis retur og ingen toll heller. Jeg har funnet en rabattkode som hjelper veldig på lommeboka, så langt har jeg allerede spart over 500kr på det jeg har lagt i handlekurven min(!!).

BRUK KODEN “NIENKE20” FOR -20% AVSLAG PÅ HELE NAKD

Her er mine favoritter!

BLUSER ♥

HER / HER / HER
HER / HER / HER

BUKSER ♥

HER / HER / HER
HER / HER / HER

GENSERE ♥

HER / HER / HER
HER / HER / HER

JAKKER ♥

HER / HER / HER
HER / HER / HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg