MIN SISTE SHOPPING

Heyyy! Tidligere hadde jeg “new in” innlegget som viste mine siste innkjøp ganske ofte, men nå er det en stund siden sist. Nå tenkte jeg å vise dere min siste shopping til sommergarderoben. Noen av plaggene har dere allerede sett i antrekk, men her er en liten oppsummering 😀

(Om du ikke får åpnet linken, hold den inne og velg “åpne i ny fane”)

KJOLE HER

AAAAH, er ikke denne helt fantastisk! Jeg har lenge vært lei av partykjoler, tror jeg fikk en liten overdose av det hele rundt juletider.. Haha! Nå er jeg derimot klar for å pynte meg på sene sommerkvelder, og gleder meg til å bruke denne uten jakke over. Jeg har str xs ♥

BOMBER BY MALENE BIRGER HER

Denne bomberen er den kuleste jeg noen gang har hatt. Bildene over viser virkelig ikke hvor kul den er. Jeg elsker både stoffet og sølvdetaljene! Siden jeg fikk den for et par uker siden har jeg allerede rukket å bruke den typ ved fire anledninger, bl.annet på åpningen og festen etter Daniel Wellington i Oslo forrige uke. Som du ser på det øverste bildet har søta sølt en liten drink på seg selv 😉 Må vaske det bort, hahah! Jeg har størrelse S ♥

GENSER HER

Disse genserne fra Nelly har jeg seriøst i alle farger, både i grønn, hvit, rosa og svart. Den kan seriøst brukes til ALT! Både over jeans eller skinnbukser, som kjole til et par kule heels eller sneakers, som chillegenser eller hva som helst egentlig. Jeg har både S og M i de forskjellige fargene, men som kjole foretrekker jeg M!

GENSER HER

Samme genser som den grønne over. Jeg orket ikke å ta bilder av alle fargene, men her ser dere iallfall grønn og hvit på 😀 Jeg har M i begge! Som du ser går det fint an å bruke den som kjole også.

BLUSE HER

Supersøt bluse som er fin om man vil pynte seg litt! Passer perfekt til både jeans, skinnbukser eller skjørt. Denne finnes også i grønn her, jeg har str S ♥

TOPP BLK DNM HER

Jeg elsker enkle singleter som dette, et must i skapet etter min mening. Denne kan brukes både til hverdags, eller med et par kule jeans eller skjørt til fest. Denne brukte jeg under bomberen fra by Malene Birger med en sølvchoker i en bursdag da jeg var på ferie i Molde. Så enkelt å style opp eller ned! Du finner den også i offwhite her. Jeg har størrelse S ♥

JOGGEDRESS HER

Får man noen gang nok chilleklær? I think not! Dette settet er utrolig kult, og jeg elsker at passformen ikke er for løs slik at jeg kan bruke den til hverdags også. Du finner det også i blå her og beige her! Jeg har størrelse xs ♥

BODY HER

ALTSÅ, hvor sexy er ikke denne bodyen? Jeg absolutt elsker den! En sikker vinner på festen spør du meg, hihi. Jeg ser for meg å bruke den til et par lekre skinnbukser og heels! Du finner den også i svart her. Jeg har str s ♥

MESH BODY HER / SKJØRT HER

Ingen hemmelighet at jeg elsker gjennomsiktige plagg eller? 😉 Denne bodyen har jeg hatt som genser også, men jeg fant ut at jeg trengte bodyversjonen også selvom de er helt like. Lol! Et favorittplagg hos meg med andre ord. Jeg har str xs ♥

Skjørtet er også utrolig fint, basic og passer til absolutt alt. Både hverdags og fest, ettersom hvordan du styler det. Jeg har str xs ♥

GENSER FILA HER

Basic genser fra Fila som jeg egentlig hadde tenkt å bruke som chillegenser, men så likte jeg den så godt at jeg faktisk har brukt den en hel del likevel! For å sprite den litt opp knøyt jeg den i midjen, og jeg elsker å bruke genseren til Levisbuksen min som du finner her. Jeg har str s ♥

ROSE BODY HER / BUKSE FILIPPA K HER

Enda en gjennomsiktig body, gitt! Nå har jeg vel snart alle varianter, haha. Denne bodyen er SÅ fin, og perfekt til sommeren. Ser for meg den er kul til et par skinnbukser også! Ja, jeg elsker skinnbukser om du ikke har skjønt det… Du finner den også i svart her. Jeg har str s ♥

Dressbuksen fra Filippa K sitter som et skudd og jeg gleder meg til været blir finere i Bergen slik at jeg kan ta den ordentlig til bruk. Den passer også perfekt til den hvite denimjakken som du ser lengre ned i innlegget! Jeg har str s ♥

SKJORTE SAMSØE SAMSØE HER

Jeg har alltid blitt fortalt at jeg kler blått, likevel er dette det første blå plagget jeg har shoppet på evigheter. Denne skjorten fra Samsøe er så syyyykt fin, og kan kombineres til så mye! På bildet har jeg knytt den, noe jeg personlig syns gjorde looken. Jeg har str s ♥

CAPS TIGER OF SWEDEN HER / SEKK BY MALENE BIRGER HER

Den perfekte svarte capsen har jeg letet etter lenge, og jeg er superfornøyd med denne fra Tiger of Sweden! Sekken fra by Malene Birger har også blitt en stor favoritt, som rommer mine små nødvendigheter ila dagen ♥ Du finner den også i beige her!

JOGGEDRESS FRA ELLESSE, GENSER HER OG BUKSE HER

Jeg sier det igjen, får man noen gang nok joggedresser?? Ellesse er et skikkelig kult merke jeg har fått sansen for i det siste, og jeg bruker denne joggedressen heeele tiden. Både hjemme og under kjappe ærender. Elsker den, og ikke minst passformen! Jeg har s i genseren og xs i buksen.

TRACK SUIT, GENSER HER OG BUKSE HER

Kanskje mine favorittplagg fra all shoppingen! Denne track suiten gir meg skikkelig 70-tallsvibber, noe jeg elsker. Elsker at jeg kan bruke genseren og buksen separat, selvom jeg mest sannsynlig kommer til å bruke det som et sett hver eneste gang.. Haha! Jeg har eu36 i både genseren og buksen. Begge er forresten på salg!

DENIMJAKKE FILIPPA K HER

Den perfekte denimjakken, som også finner i blå her! Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til sommeren kommer, og jeg kan bruke denne (hver eneste dag…). Jeg har størrelse s ♥

Noe dere likte? 😀

5 kommentarer
    1. Kan du vise bilder å fortelle om russetiden din? 😀 syns det er så sykt interessant! var russ selv ifjor!

    2. Noen av bodyene står at er string. Hva bruker man under det? Eller bruker man bodyen som undertøy? Og er stringen tynn?

      1. Du bruker normal string under, for du har jo bukse eller skjørt over uansett! 🙂 Evt så trenger du ikke bruke noe, det velger man helt selv 😀

    3. Elsker stilen og utstrålingen din!!

      Jeg ser du har vippeextencions og bruker eyeliner, synes du vippene holder like lenge da? Evt hvordan eyeliner bruker du? 🙂
      Skal selv sette på vippeextencions, men er så avhengig av eyeliner for å føle meg “on fleek”

      1. Tusen takk søte deg! Jeg bruker lineren fra HM, superbillig og veldig god. Jeg bruker den fordi den ikke inneholder olje som kan skade vippene, anbefales veldig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg