MIN SISTE BESTILLING

ANNONSE – Affiliatelinker nakd

Finnes det egentlig noe bedre enn å sjekke mailen, der det ligger et sporingsnummer etter nattens netthandel som nå er sent? I think not. Det er lenge siden jeg har vært SÅ giret på å få en pakke hjem, for fy søren så mye fint jeg fant. Her er det jeg shoppet:

DRESSJAKKE HER / DRESSBUKSE HER

Denne dressen.. What to say? Den er så meg, virkelig kjærlighet fra første blikk. Har nok aldri klikket hjem noe så fort i redsel for at den skal bli utsolgt, haha. GLEDER MEG til den kommer ♥♥♥♥

SKINNBUKSEHER / HVIT BLUSEHER / HEELSHER / LEOBLUSEHER

Den hvite blusen kommer til å bli superfin over både skinnbuksene, samt de blå dressbuksene i øverste bilde. Så klassisk og fin! Leoblusen snakker vel for seg selv (fy så fin???) og heelsene er så meg. Classy men edgy, som jeg selv liker å tro 😉

KNITHER

Jeg er en sucker for store deilige strikkagensere!

BEIGE KÅPEHER / KNITHER / GRÅ DRESSJAKKEHER / GRÅ DRESSBUKSEHER

En beige frakk jeg har ønsket meg lenge, enda en oversized knit og en classy, grå dress 😀 Er nok mest spent på dressen, og hvordan den sitter på. Kåpen og genseren er jo ganske “safe” kjøp, mens dressen kan enten bli dritkul eller helt fail.. Haha. Holder dere oppdatert 😀

You like? Forresten! Koden NYLAND15 gir deg -15% rabatt på hele NA-KD.COM

2 kommentarer
    1. Så mye fint du har bestilt! Vurderer selv å legge inn en bestilling, men lurer på om man må betale mva og toll?

      1. I knoooow! 😀 Er så fornøyd <3 Nei! De prisene som står på siden er de som gjelder, og du får heller ikke toll i ettertid. Det blir typ som å bestille en pakke på nelly.com om du skjønner? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg