MIN PLIKT

Nå har jeg nettopp vært å gjort min plikt, nemlig å bruke stemmeretten min. Dette blir sinnsykt spennende! Det føles ut som evigheter siden det var valg sist. Da hadde vi valgvake hos June husker jeg. Med vin, mat, godis og hele pakka. Skal selvfølgelig ikke være noe dårligere i år. Etter mandagsmøtet på J&J drar jeg og Ingeborg til Eline for middag, boller og naturligvis; vin. Jeg er ikke så interessert i politikk at jeg orker å se en hel sending, men med litt rødt innabords er jeg up for det meste. Hehe.

Forresten, jeg har fikset en rabattkode til dere som gir -20% avslag på ALLE NLY Brands.

Du finner NLY Trend (min favoritt) HER, NLY Shoes HER, NLY One HER, NLY Sport HER og NLY Tilbehør HER ♥

BRUK KODEN “JULIA20HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg