min nye leilighet

Ååååh, nå er jeg så sykt glad! Har følt at det har vært umulig å få seg leilighet i Oslo, og har vært bombesikker på at jeg måtte bo i en koffert hos forskjellige venninner i flere måneder etter at jeg flytter til Oslo på lørdag. Men klokken åtte i kveld ringte megleren, og ga med gladnyheten at jeg hadde fått leilighet. Hurra hurra! Kan nå puste ut, og føler meg ti kilo letter. Det skal ikke være lett altså, men det ordnet seg heldigvis til slutt. Her er noen bilder av den. Dette er ikke mine møbler, men bildene fra annonsen. Kommer selvfølgelig til å vise dere hvordan den blir seendes ut etter jeg har møblert den med mine egne møbler 🙂

Hva syns dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg